Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

SoffiLine

bøgelund1 skriver:

syntes det er en vældig god ide med sådan en tråd her. tror der kommer flere ting, når folk kommer i stemning..  

syns det er et skide godt initiativ.. så kan ikke se problemet? 

alt behøver da ikke komme i korrekte kasser og kolonner?! 

lad os holde den positive og gavmilde stemning i denne tråd.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SoffiLine

Astasmor skriver:

lyder om en skide god ide. og har da sikkert en masse pige tøj. asta er vokset ud af det og kan da måske godt give noget af det væk, vil dog beholde det vi brugte mest.
og ellers har jeg da sikkert en masse andre finde ting. har også brugte men fine smykker.

smykkeeeer, dem kan man ikke få for mange af. kan du ikke lægge billeder ind? 

Anmeld

24. november 2010

Camillee

jamen jeg mangler en hel del -  pigetøj særligt natdragter str. 56 - dyne - madres - sutteflasker - osv osv. de "store" ting har jeg som barnevogn osv

hvor er det bare en super god ide!
Jeg har en Baby dyne du gerne må få hvis det er (: dog uden sengetøj.  ( eller hvis der er andre der lige mangel en (; )

Anmeld

24. november 2010

skønneunger

hold da op hvor er der mange gavmilde mennesker !! nu har vi så mange der gerne vil forære deres ting væk men nu mangler vi lidt modtagere hvis i ikke syntes det er så rart at skrive i tråden om noget i evt kunne bruge kan i jo bare skrive en besked til den bruger der har den ting i mangler? som sagt jeg har stadig en del drengetøj meget blandet str men det største er dog ca 7 år. jeg kan sikkert også finde nogle bamser og måske lidt babylegetøj

Anmeld

24. november 2010

Topp

Camillee skriver:

hvor er det bare en super god ide!
Jeg har en Baby dyne du gerne må få hvis det er (: dog uden sengetøj.  ( eller hvis der er andre der lige mangel en (; )

jeg vil MEGET gerne overtage din babydyne

Anmeld

24. november 2010

Bom

MariaE skriver:

Jeg kan da se om jeg kan finde billeder af alt det der kan gives væk og så kan folk enten hente det eller smide en lidt for portoen alt efter hvor tungt det er. ER  det bare lidt kan jeg godt sende det også:-)

Den er fra name it, købte den sidste år.

Vil rigtig gerne se den.. Men bliver nok nød til at lokke dig til og sende den, men du får selvfølgelig portoen igen..

Anmeld

24. november 2010

Isabeau2206

Rigtig god idé 

Jeg har nogle ting, jeg gerne vil af med. Noget som bare skulle i genbrugen alligevel. Noget som jeg har prøvet og få solgt, men ikke kunne. Måske folk vil ha´ det? Kan I ikke selv hente det i Sæby, hvor jeg bor, sender jeg gerne, men forventer at I selv betaler for portoen - det er vel fair nok?

Har bla. 3 sække med tøj, dame og herretøj i str. small-large og sko i 37-39. Har både trøjer, sko, bukser, kjoler, nederdele, jakker, tørklæder, tasker osv.

Desuden noget børnetøj i diverse størrelser, mest til piger. En indsats til badekarret, lidt legetøj og lidt sengetøj, kravlegård og en sort lift.

Desuden et 20" fjernsyn, pynteting, køkkensager, håndklæder, sengetøj... Og kan nok godt finde nogle flere ting, når jeg har pakket alle tingene ned, når vi flytter her d. 16. dec.

Jeg har lidt billeder, men får lige taget nogle flere i morgen og lægger ind

Diana & Stella

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

Isabeau2206

Topp skriver:

jamen jeg mangler en hel del -  pigetøj særligt natdragter str. 56 - dyne - madres - sutteflasker - osv osv. de "store" ting har jeg som barnevogn osv

Jeg har 2 MAM sutteflasker i lyserød og lilla Du skal bare købe nye sutter til dem, der kan du få 2 for ca. 40 kr. i Superbest

Anmeld

24. november 2010

Manakauapo

Jamen jeg har en hel masse tøj (voksen), børnecd'er, bøger, sko osv. Meget af det ligger faktisk under salgstråden, men jeg vil rigtig gerne være med til at give det væk.

Og som lidt ekstra vil jeg gerne vedlægge lidt julegodter

Jeg bor i Nyborg, hvor det kan afhentes. Men kan sagtens også sende.

Anmeld

25. november 2010

NinaNymannMadsen

SoffiLine skriver:

smykkeeeer, dem kan man ikke få for mange af. kan du ikke lægge billeder ind? 

jo kan ligge nogen ind senere idag... skal lige stå op og ud med asta i dagpleje så kan jeg få taget billeder og lagt ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.