Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

lulleh

msax skriver:

den vil jeg rigtig gerne arve... jeg sender dig lige en pb, så jeg kan få kontonummer så du kan få portoen.

SMIL fra Mette

Havde ikke lige set der var en der hurtige end mig. Men vil gerne hvis den anden manglende springer fra. Har en veninde i Randers - måske kan hun hente den og tage den med i weekenden hvor vi holder barnedåb

kravlenissen kom vist først. desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

msax

lulleh skriver:

kravlenissen kom vist først. desværre

ja - jeg håber hun får glæde af den... men som sagt, hvis hun springer fra vil jeg gerne arve den... SMIL fra Mette

Anmeld

25. november 2010

loppen82

Loa skriver:

Altså vi mangler ikke rigtig noget, så jeg syntes helt klart hellere det skal gå til nogen der mangler

Men faktisk vil jeg gerne give din pige/dig et gavekort til en build a bear bamse hvis jeg må? (Syntes det var så synd du ikke nåede at få den anden før) Du må endelig ikke opfatte det som almisser (lyder så negativt) men bare julehjælp fra en som gerne vil hjælpe dem der ikke har samme muligheder som mig selv.....

Ej det er virkelig rigtig sødt af dig...

Har det rigtig skidt med at bede om hjælp. Men i år har jeg ik rigtig råd til at købe julegaver til mine børn. Så det ville være en stor hjælp. Tusind Mange Tak

Anmeld

25. november 2010

Sabine...!

ja har en del bamser som vi gerne går af med hvis der er nogle der skulle mangel...

ud over det har jeg også noget tøj til voksne

som jeg forær væk.. det skal bare hentes i Esbjerg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

loppen82

Polkaprik skriver:

Tak tak.. Men synes der er mange herinde der er i det gavmilde hjørne! 

Tror sørme allerede jeg har fået den afsat! Dejligt

Michelle

Er den afsat???

Anmeld

25. november 2010

Loa

loppen82 skriver:

Ej det er virkelig rigtig sødt af dig...

Har det rigtig skidt med at bede om hjælp. Men i år har jeg ik rigtig råd til at købe julegaver til mine børn. Så det ville være en stor hjælp. Tusind Mange Tak

Jamen det er så lidt..... Vil gerne hjælpe hvis det gør en forskel.....

Det sætter sgu tingene lidt i perspektiv, når man hører nogen der ikke har de samme muligheder som en selv......

Vil du ikke skrive mig en PB hvor gavekortet skal sendes hen

Anmeld

25. november 2010

Isabeau2206

loppen82 skriver:

øv øv...

Mangler du bamser? Så har jeg en, du må få   Den vibrerer når man hover i fisken på maven. Har forskellige steder på den, hvor den skrætter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

Polkaprik

loppen82 skriver:

Er den afsat???

Ja der var en der var hurtig så den er afsat.. Desværre

Michelle

Anmeld

25. november 2010

loppen82

Polkaprik skriver:

Ja der var en der var hurtig så den er afsat.. Desværre

Michelle

Øv øv...

Håber min ansøgning går igennem ellers ska mine forældre betale julegaver til de store børn jeg har... øv øv.

Så hjælp med at krydse

Anmeld

25. november 2010

Manakauapo

loppen82 skriver:

Øv øv...

Håber min ansøgning går igennem ellers ska mine forældre betale julegaver til de store børn jeg har... øv øv.

Så hjælp med at krydse

Hvad søger du af julegaver? Hvilken aldersgruppe? Jeg har planer om lige at snakke med søsteren om hun har noget ungerne ikke bruger mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.