Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Muffinmus

Har også 10 natdragter i str 56-68 mener jeg ca. De er med fødder og til piger, hvis nogen er interesseret så sig til. Og en pige vinterjakke str 74 i lilla nuancer.

Sorte Adi drenge kondier, brugt måske 4 uger, str 24.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Isabella_mor

jeg har nogle småting som bare kan hentes

:en skråstol med matchende sengerand

:sengehimmel (dog uden stativ)

:Badekar

:Blespand

:lidt forskelligt tøj.

:brugte Lyselilla bed rollers (2 styk med gennemsigtig låg)

Jeg havde ellers planlagt at skulle give det til mødrehjælpen for det går også til et godt formål og så kan tingene jo købes forholdsvist billigt der. men jeg vil da gerne give muligheden til dem der ikke har så mange midler at gøre godt med i julen, så man kan evt komme og kigge på det her.

jeg har altså ikke lige billeder af det da det står pakket sammen inde i det der kommer til at blive børneværelse i lejligheden så det er lidt bøvlet at skulle stå og ordne det lige nu... men jeg kan jo gøre det evt i morgen... hvis der er nogle der gerne vil se det..

(jeg bor i københavn SV)

Glædelig forjul

Anmeld

24. november 2010

Carina1977

Jeg har måske en hel del børne-dvd´er liggende (tegnefilm). Jeg kan lige skrive dem op, når jeg engang har fået gået dem igennem sammen med min søn. De er jo blevet set nogle gange, men de kan jo sagtens bruges endnu

Anmeld

24. november 2010

Bom

MariaE skriver:

Har også 10 natdragter i str 56-68 mener jeg ca. De er med fødder og til piger, hvis nogen er interesseret så sig til. Og en pige vinterjakke str 74 i lilla nuancer.

Sorte Adi drenge kondier, brugt måske 4 uger, str 24.

Har du et billede af jakken?? Vil gerne give lidt for den...

Anmeld

24. november 2010

Muffinmus

Tulle Mus skriver:

Har du et billede af jakken?? Vil gerne give lidt for den...

Jeg kan da se om jeg kan finde billeder af alt det der kan gives væk og så kan folk enten hente det eller smide en lidt for portoen alt efter hvor tungt det er. ER  det bare lidt kan jeg godt sende det også:-)

Den er fra name it, købte den sidste år.

Anmeld

24. november 2010

Super idé!

Jeg har en junior dyne, mener også jeg har en babydyne, kan også godt smide et brtræk oven i til hver

Og så har jeg en sæk pigetøj i blandet størrelser fra str. 50 til 80, mener jeg..

Har også et puslebord fra ikea, med tilhørende pude.

og en skråstol..

Stine og Lisa.

Anmeld

24. november 2010

Low

Jeg har en meget brugt barnevogn(trille) som jeg modtog gratis. Min søn er den 3 der bruger den. Men den vil jeg først af med når jeg har fået en klapvogn som jeg regner med at købe/få i januar. Så om et halvt års tid står den til afhentning gratis på amager

Anmeld

24. november 2010

bøgelund

albertesmor skriver:

Er det så ikke bare at smide de ting i foræres bort i køb og salg

syntes det er en vældig god ide med sådan en tråd her. tror der kommer flere ting, når folk kommer i stemning..  

syns det er et skide godt initiativ.. så kan ikke se problemet? 

alt behøver da ikke komme i korrekte kasser og kolonner?! 

lad os holde den positive og gavmilde stemning i denne tråd.. 

Anmeld

24. november 2010

NinaNymannMadsen

lyder om en skide god ide. og har da sikkert en masse pige tøj. asta er vokset ud af det og kan da måske godt give noget af det væk, vil dog beholde det vi brugte mest.
og ellers har jeg da sikkert en masse andre finde ting. har også brugte men fine smykker.

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Fuldstændig helt igennem fantastisk ide...

Bob bob tænker lige om vi har noget vi kan undvære... Er lidt svært for vi er jo igang med projekt baby igen, og kan måske bruge det til den næste....

Men går i kælderen imorgen og kigger om der er noget vi kan undvære.....

Igen, en helt fantastisk ide....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.