Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

msax skriver:

jeg vil rigtig gerne arve/købe din junior dyne.

hvad mon det koster at sende den til Viborg? ellers har jeg familie i kalundborg så måske de kan hente den og så kan jeg få den i forbindelse med familie-jule-tam-tam.

SMIL fra Mette

Jeg kan da prøve at undersøge portoen senere!

Men det ville da være luksus hvis din familie i Kalundborg kunne få den med.. Bor de inde i byen? Skal til Kalundborg på Lørdag, hvis alt går efter planen..

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

loppen82

Kageteenageren skriver:

Hvad søger du af julegaver? Hvilken aldersgruppe? Jeg har planer om lige at snakke med søsteren om hun har noget ungerne ikke bruger mere.

Jamen den store er 10 og ønsker sig mest lego.

Og den mellemste er 5 og hun blir glad for alt...

Anmeld

25. november 2010

Kravlenissen10-12-10 skriver:

er meget intressert i baby dynen... men bor i Esbjerg... (skal Selvfølgelig nok betale portoen)

Oki, jeg må lige lede efter den senere, for troede sq den lå i en skuffe, men det gjorde den ik!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

25. november 2010

Sabine...!

Tilmeldt skriver:

Oki, jeg må lige lede efter den senere, for troede sq den lå i en skuffe, men det gjorde den ik!?!?

Stine og Lisa.

jeg var så heldig at en jeg alligevel skal ud og bytte tøj med havde en liggende.....

men ellers mange tak..

Anmeld

25. november 2010

Manakauapo

loppen82 skriver:

Jamen den store er 10 og ønsker sig mest lego.

Og den mellemste er 5 og hun blir glad for alt...

Jeg kigger lige på det

Anmeld

25. november 2010

loppen82

Kageteenageren skriver:

Jeg kigger lige på det

Tusind tak...

Anmeld

25. november 2010

mor2011

Synes det er en skøn skøn idé. Men har ikke rigtig noget endnu jeg kan bidrage med - men det er bare så skønt at læse at så mange bakker op om sådan en ide. Jo mere vi kan bruge hinanden jo bedre.

Anmeld

25. november 2010

jannebjerre

Jeg må indrømme jeg bliver meget rørt af at læse denne tråd

Sys det er så flot at så mange vil hjælpe...

Jeg har da også lidt...

Jeg har en skråstol, en blespand, nogle sutterflasker osv...

Juleknus fra Janne og Felix

Anmeld

25. november 2010

Stumpen

Altså min datter er på vej i str. 86. Så jeg står snart med tøj i str. 80 (ikke mærketøj) Så hvis der er nogen som vil betale portoen, så sender jeg gerne og ellers er mit postnummer 6920

(har ikke selv vildt mange penge, derfor porto)

Anmeld

25. november 2010

skoust

Isabeau2206 skriver:

Rigtig god idé 

Jeg har nogle ting, jeg gerne vil af med. Noget som bare skulle i genbrugen alligevel. Noget som jeg har prøvet og få solgt, men ikke kunne. Måske folk vil ha´ det? Kan I ikke selv hente det i Sæby, hvor jeg bor, sender jeg gerne, men forventer at I selv betaler for portoen - det er vel fair nok?

Har bla. 3 sække med tøj, dame og herretøj i str. small-large og sko i 37-39. Har både trøjer, sko, bukser, kjoler, nederdele, jakker, tørklæder, tasker osv.

Desuden noget børnetøj i diverse størrelser, mest til piger. En indsats til badekarret, lidt legetøj og lidt sengetøj, kravlegård og en sort lift.

Desuden et 20" fjernsyn, pynteting, køkkensager, håndklæder, sengetøj... Og kan nok godt finde nogle flere ting, når jeg har pakket alle tingene ned, når vi flytter her d. 16. dec.

Jeg har lidt billeder, men får lige taget nogle flere i morgen og lægger ind

Diana & Stella

kunne godt tænke mig at se nogen billeder af alt det tøj og sko du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.