Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Frk. Himmelblå

Har ikke noget i år, men næste år, skulle jeg have end del at give væk

I øvrigt, synes jeg da bare, at folk skal skrive, hvis de mangler noget, og så kan folk reagere, hvis de vil give netop det væk.

Jeg tænker nogengange, at i stedet for at tage 10 kr pr del det ene eller andet, så kunne man næsten lige så godt bare give hele baljen væk. Og så få en rigtig dejlig mavefornemmelse med i "købet" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Vidunderligeunger

Topp skriver:

jamen jeg mangler en hel del -  pigetøj særligt natdragter str. 56 - dyne - madres - sutteflasker - osv osv. de "store" ting har jeg som barnevogn osv

jeg har en masse sutteflasker.. brugte, men i fin stand.. og natdragter 50-62?

Anmeld

25. november 2010

Carina1977

Alle disneyfilm + Jungledyret Hugo 1+2 er nu afsat......i hvert fald indtil videre

Anmeld

25. november 2010

msax

Aristocats, Askepot og Dumbo er afsat, og der er en før dig der har skrevet. Hun ville dog købe dem, men jeg ønsker at forære dem væk, og helst til nogen der måske ikke har så mange penge. hvis jeg ikke hører noget fra hende den anden, så er de sidste 7 disneyfilm dine

1000 tak - ja SU og to børn sætter sine begrænsninger... Mille (og hendes mor) vil elske at slappe af foran tv'et til disney.

SMIL fra Mette

De andre film vil helt sikkert også gøre lykke... kender dem ikke, men det vigtigste er jo at Mille syntes de ville være hyggelige at se

Happy - den lille kanin

Spurven Willy

ABC sange for børn (30 sjove og lærerige sange om alle alfabetets bogstaver)

Gurin med rævehalen

Dyrene i cirkus (fortæller: Martin keller)

Dyrenes fodboldkamp, Griseungen (2 film på en disc)

Curly - den lille hvalp

Anmeld

25. november 2010

Vidunderligeunger

jeg har:

pigeon sutteflasker, de små.

pigeon manuel brystpumpe. sutteflaskerne passer dertil.

en babydyne med et betræk incl. hovedpude.

hoved/halefad - aldrig brugt

pigetøj str. 50-74

lidt tøj til pige/kvinde str. s/m

KNUS

Anmeld

25. november 2010

Carina1977

msax skriver:

1000 tak - ja SU og to børn sætter sine begrænsninger... Mille (og hendes mor) vil elske at slappe af foran tv'et til disney.

SMIL fra Mette

De andre film vil helt sikkert også gøre lykke... kender dem ikke, men det vigtigste er jo at Mille syntes de ville være hyggelige at se

Happy - den lille kanin

Spurven Willy

ABC sange for børn (30 sjove og lærerige sange om alle alfabetets bogstaver)

Gurin med rævehalen

Dyrene i cirkus (fortæller: Martin keller)

Dyrenes fodboldkamp, Griseungen (2 film på en disc)

Curly - den lille hvalp

Ja puha jeg har også været på Su engang....havde 1600 kr. at leve for, men det var heldigvis kun 1 år jeg levede på den måde.....men føj det var hårdt. Så jeg kan sagtens sætte mig ind i det  Jeg gemmer de andre film til dig, og så venter jeg lige og ser om jeg hører noget fra hende den anden. Hvis jeg ikke har hørt noget om et par dage, så er de også dine

Anmeld

25. november 2010

Carina1977

Jern Henrik, Peter Pan og Bennys badekar er de sidste dvd´er der er tilbage nu

Anmeld

25. november 2010

Ploffer

Jeg har lige lavet pakkekalender til mine drenge. De får en lille slik ting i hverdagen og en legeting om søndagen. 

Hvis der er nogen der vil have sådan en pakkekalender vil jeg gerne lave en og sende af sted 

Anmeld

25. november 2010

loppen82

Ploffer skriver:

Jeg har lige lavet pakkekalender til mine drenge. De får en lille slik ting i hverdagen og en legeting om søndagen. 

Hvis der er nogen der vil have sådan en pakkekalender vil jeg gerne lave en og sende af sted 

Meget gerne...

Anmeld

25. november 2010

Ploffer

loppen82 skriver:

Meget gerne...

Ok. Hvad alder skal den være til???

Og hvor mange børn har du???

Ku godt være jeg har til mere end 1 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.