Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Fnis - meget pædagogisk korrekt forklaring af Gertrud Sand! Jeg ville nok nærmere mene hun havde smidt en håndgranat ned i en container med glanspapir og glimmer
Fnis - meget pædagogisk korrekt forklaring af Gertrud Sand! Jeg ville nok nærmere mene hun havde smidt en håndgranat ned i en container med glanspapir og glimmer
Dét ville også være en måde at forklare hende på! Haha!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bavianis skriver: Konen i The Julekalender Hun havde lidt svært ved at administrere mængden (og kvaliteten) af julepynten...
Konen i The Julekalender Hun havde lidt svært ved at administrere mængden (og kvaliteten) af julepynten...
Guuud ja...hende havde jeg helt glemt navnet på.LOOOL ja..det er guddommeligt..det hele drukner i krimskrams og nisser, og guilander (som jeg dælme aldrig kan stave til selvom jeg er dansklærer..hehe)
ROFLMAO
SussieThyssen skriver: ROFLMAO
Meget kan man sige om Gertrud Sand. Men julepynt skal man ikke stille inden for hendes rækkevidde
kitty skriver: Meget kan man sige om Gertrud Sand. Men julepynt skal man ikke stille inden for hendes rækkevidde