Hvorfor ligner mit hjem bare altid lort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

9510

MarianneSonne skriver:

Så er jeg da ikke den eneste

Nej det er du bestemt ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Mi

Ungermann skriver:

Helt hudløst ærligt... Så er det sgu da mere hyggeligt at besøge gertrud sand, end et bo bedre hjem...

Her er julepynten ikke kommet op endnu... Men det gør det lige så snart at jeg har fundet julehumøret frem

Vi skal have gæster på fredag, og de får i hvert fald julehygge for alle pengene

Anmeld

24. november 2010

Mi

Jbk skriver:

I min verden er julen for børnene og de der voksne mennesker der pynter hele huset op, det synes jeg er lidt komisk....men altså, smag og behag. Havde jeg ikek børn, så var der et par dekorationer og ikke mere, synes ikke det andet er pænt...MEN, altså, da det er børnenes fest, så får mine lov at pynte op helt selv...alt de orker, jeg kører et par timer og kommer hjemme og siger IHHHHH og ÅHHH og griner med dem af alle de sjove steder de har fundet at pynte op, det kan feks wc-brættet... og så lever vi i julepyntkaos en måned og de nyder hver en dag og det at det er dem der har sat det op..

Jeg syntes nemlig også at børnene skal have lov, dog tror jeg nok at WC brættet er off limit

Jeg skal nok også bare lige have flyttet det lidt sammen og sådan, så det ikke står hulter til bulter alt sammen.

Nu går vi i gang med porcelænsnisserne.

Anmeld

24. november 2010

slettet_7530

MarianneSonne skriver:

...når der er pyntet op til jul. Mine piger pynter og det minder mere om Gertrud Sands hjem end om Bo Bedre

Er jeg den eneste hvor der ikke står flotte dekorationer udenfor dørene, og hvor alt pynt passer sammen og er sirligt ordnet. Syntes på en eller anden måde, at det altid lykkedes andre at få det så hyggeligt og flot.

Kan heller ikke rigtig nænne at sige til børnene at det de laver ikke er så pænt, så nu må huset ligne julemandens værksted efter en mindre eksplosion den næste måneds tid.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Dit og mit hjem er hjem med personlig stil og hygge  jeg har heller ikek et bo bedre hjem og ønsker det heller ikke

Anmeld

24. november 2010

Mi

9510 skriver:

Nej det er du bestemt ikke

Egentlig mangler jeg bare guirlanderne

Men dejligt at jeg ikke er alene i mit julerod

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. november 2010

9510

MarianneSonne skriver:

Egentlig mangler jeg bare guirlanderne

Men dejligt at jeg ikke er alene i mit julerod

Marianne

www.stjerneleg.dk

Fnis den har jeg så

Har en tøs der elsker og lave dem

Anmeld

24. november 2010

TinaPina

Det kommer mit hjem altså ikke til. Jeg har ikke børn endnu, men børn må gerne komme hjem med en juleting eller 2 til fællesarealerne (sålænge det ikke 250 meter guirlander). Men resten af børnepyntet må altså på eget værelse. Og ja, sådan bliver det også når barnet kommer til verden.

Jeg vil altså gerne selv pynte op, så det passer lidt sammen og ikke gør ondt i øjnene. I min familie pynter børn heller ikke juletræ, det gør julemanden den 23 efter sengetid.

Jeg har stor respekt for jer der kan holde børne pynten ud

Glædelig JUL

Anmeld

24. november 2010

Pia.

Her gør vi det sammen alle sammen - og vi elsker det både børn og voksne .... Det er så hyggeligt.. vi pynter op sammen første søndag i advent ... Det er bare en fast tradition her hjemme...

Jeg syntes her bliver flot men elsker også julen i den mdr den vare og så nyder jeg mit hjem uden nisser de 11 andre måneder om året...

Dog kan jeg ikke lide kravelnisser - de der små papfigure !

Jeg har mange nisser og har samlet en del på trip trap nisser - som jeg glæder mig til at finde frem ....

Glædelig Jul til jer alle..

Anmeld

24. november 2010

Mi

TinaPina skriver:

Det kommer mit hjem altså ikke til. Jeg har ikke børn endnu, men børn må gerne komme hjem med en juleting eller 2 til fællesarealerne (sålænge det ikke 250 meter guirlander). Men resten af børnepyntet må altså på eget værelse. Og ja, sådan bliver det også når barnet kommer til verden.

Jeg vil altså gerne selv pynte op, så det passer lidt sammen og ikke gør ondt i øjnene. I min familie pynter børn heller ikke juletræ, det gør julemanden den 23 efter sengetid.

Jeg har stor respekt for jer der kan holde børne pynten ud

Glædelig JUL

Sådan kan man jo også gøre ja. Jeg kan bare huske som barn, hvordan jeg elskede at pynte juletræet. Min søster og jeg pyntede det lillejuleaftens dag, og så måtte mine forældre ikke se det før det var færdigpyntet. Min mor er det mest tålmodige menneske. Hun har ALDRIG flyttet rundt på pyntet, selvom det helt sikkert lignede det fastelavnsris. Så tålmodig er jeg dog ikke.

Sidste år tegnede børnene tegninger og klippede ting ud i alm hvidt papir, som de så tapede fast til grenene. Der gik altså også total fastelavnsris i det

Men det må nu alligevel være dejligt med bare lidt orden i alt juleriet.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. november 2010

Mi

Pia. skriver:

Her gør vi det sammen alle sammen - og vi elsker det både børn og voksne .... Det er så hyggeligt.. vi pynter op sammen første søndag i advent ... Det er bare en fast tradition her hjemme...

Jeg syntes her bliver flot men elsker også julen i den mdr den vare og så nyder jeg mit hjem uden nisser de 11 andre måneder om året...

Dog kan jeg ikke lide kravelnisser - de der små papfigure !

Jeg har mange nisser og har samlet en del på trip trap nisser - som jeg glæder mig til at finde frem ....

Glædelig Jul til jer alle..

Ja, det er nu dejligt at tage alt pyntet ned igen. Selvom det også er dejligt at finde det frem

De der trip trap nisser er også rigtig søde. Herhjemme har vi en masse pocelænsnisser, som min bedstemor har malet. De er bare så flotte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.