Hvorfor ligner mit hjem bare altid lort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

TinaPina

MarianneSonne skriver:

Sådan kan man jo også gøre ja. Jeg kan bare huske som barn, hvordan jeg elskede at pynte juletræet. Min søster og jeg pyntede det lillejuleaftens dag, og så måtte mine forældre ikke se det før det var færdigpyntet. Min mor er det mest tålmodige menneske. Hun har ALDRIG flyttet rundt på pyntet, selvom det helt sikkert lignede det fastelavnsris. Så tålmodig er jeg dog ikke.

Sidste år tegnede børnene tegninger og klippede ting ud i alm hvidt papir, som de så tapede fast til grenene. Der gik altså også total fastelavnsris i det

Men det må nu alligevel være dejligt med bare lidt orden i alt juleriet.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det synes jeg er fantastisk at nogen kan "holde ud" hehe, stor ros for det.

Jeg har synes pynt er fint, men jeg kan bare ikke hvis det ser rodet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Mi

TinaPina skriver:

Det synes jeg er fantastisk at nogen kan "holde ud" hehe, stor ros for det.

Jeg har synes pynt er fint, men jeg kan bare ikke hvis det ser rodet ud

Nogen gange er det også lidt svært at holde mund, men når jeg så ser hvor glade og stolte pigerne er, ja så må jeg jo leve med det. Har også haft perleplader og garnedderkopper hængene i køkkenet ned fra lamperne. Kæft det ser ikke særlig godt ud, men pigerne er så stolte af det.

Bare vent du til de kommer hjem med nye kreationer hver dag fra børnehaven

Anmeld

24. november 2010

Margorie

Julen er det hyggeligeste kaos der findes.. Og jeg synes egentlig ikke det er særlig julet med sirlige kugler der matcher og sølvfarvede træer fordi grøn er umoderne.. Næ giv mig 1000 forskellige julekugler, nisser, snemænd og julegrise, en masse glitterstads og farver, så er jeg i julestemning- rodet eller ej

Anmeld

24. november 2010

frk Jensen

MarianneSonne skriver:

Vi skal have gæster på fredag, og de får i hvert fald julehygge for alle pengene

Hvor hyggeligt... så lige en omgang æbleskiver i ovnen, og pebernødder så er hyggen hjemme

Anmeld

24. november 2010

anjamichell@gmail.com

hvor er I hyggelige :-) Her pynter jeg op til min søn kommer hjem fra skole og ellers gør vi det sammen... men han er skrap til at det ser pænt og ordentligt ud...

Ta' nogle billeder og sæt ind piger og lad os sammen vurderer hvordan Gertrud Sand har indrettet sig iår :-)

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

MarianneSonne skriver:

...når der er pyntet op til jul. Mine piger pynter og det minder mere om Gertrud Sands hjem end om Bo Bedre

Er jeg den eneste hvor der ikke står flotte dekorationer udenfor dørene, og hvor alt pynt passer sammen og er sirligt ordnet. Syntes på en eller anden måde, at det altid lykkedes andre at få det så hyggeligt og flot.

Kan heller ikke rigtig nænne at sige til børnene at det de laver ikke er så pænt, så nu må huset ligne julemandens værksted efter en mindre eksplosion den næste måneds tid.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Hehe..gør som jeg...lav en mellemting.
og hjælp dem så med at få tingene til at stå, sidde og ligge rigtigt.
Og lær dem noget om udseende, stil og lignende samtidigt. Det er jo måden de skal lære det på.
Og så kan du ellers altid rette tingene lidt til efter sengetid 

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Hvem er Gertrud Sand???

Anmeld

24. november 2010

Bavianis

MarianneSonne skriver:

...når der er pyntet op til jul. Mine piger pynter og det minder mere om Gertrud Sands hjem end om Bo Bedre

Er jeg den eneste hvor der ikke står flotte dekorationer udenfor dørene, og hvor alt pynt passer sammen og er sirligt ordnet. Syntes på en eller anden måde, at det altid lykkedes andre at få det så hyggeligt og flot.

Kan heller ikke rigtig nænne at sige til børnene at det de laver ikke er så pænt, så nu må huset ligne julemandens værksted efter en mindre eksplosion den næste måneds tid.

Marianne

www.stjerneleg.dk

HAHAHAHA!!! Så godt!

Anmeld

24. november 2010

Bavianis

SussieThyssen skriver:

Hvem er Gertrud Sand???

Konen i The Julekalender  Hun havde lidt svært ved at administrere mængden (og kvaliteten) af julepynten...

Anmeld

24. november 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Konen i The Julekalender  Hun havde lidt svært ved at administrere mængden (og kvaliteten) af julepynten...

Fnis - meget pædagogisk korrekt forklaring af Gertrud Sand! Jeg ville nok nærmere mene hun havde smidt en håndgranat ned i en container med glanspapir og glimmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.