Hvorfor ligner mit hjem bare altid lort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.183 visninger
47 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Mi

...når der er pyntet op til jul. Mine piger pynter og det minder mere om Gertrud Sands hjem end om Bo Bedre

Er jeg den eneste hvor der ikke står flotte dekorationer udenfor dørene, og hvor alt pynt passer sammen og er sirligt ordnet. Syntes på en eller anden måde, at det altid lykkedes andre at få det så hyggeligt og flot.

Kan heller ikke rigtig nænne at sige til børnene at det de laver ikke er så pænt, så nu må huset ligne julemandens værksted efter en mindre eksplosion den næste måneds tid.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

9510

Mit hjem ser nok ud på ca samme måde,, men jeg elsker det, for der er en masse minder forbundet med hvert stykke julepynt

Jeg har det bedst når tingene ikke er ens og matcher hinanden

Anmeld

24. november 2010

frk Jensen

MarianneSonne skriver:

...når der er pyntet op til jul. Mine piger pynter og det minder mere om Gertrud Sands hjem end om Bo Bedre

Er jeg den eneste hvor der ikke står flotte dekorationer udenfor dørene, og hvor alt pynt passer sammen og er sirligt ordnet. Syntes på en eller anden måde, at det altid lykkedes andre at få det så hyggeligt og flot.

Kan heller ikke rigtig nænne at sige til børnene at det de laver ikke er så pænt, så nu må huset ligne julemandens værksted efter en mindre eksplosion den næste måneds tid.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Helt hudløst ærligt... Så er det sgu da mere hyggeligt at besøge gertrud sand, end et bo bedre hjem...

Her er julepynten ikke kommet op endnu... Men det gør det lige så snart at jeg har fundet julehumøret frem

Anmeld

24. november 2010

Svei

MarianneSonne skriver:

Marianne

www.stjerneleg.dk

I min verden er julen for børnene og de der voksne mennesker der pynter hele huset op, det synes jeg er lidt komisk....men altså, smag og behag. Havde jeg ikek børn, så var der et par dekorationer og ikke mere, synes ikke det andet er pænt...MEN, altså, da det er børnenes fest, så får mine lov at pynte op helt selv...alt de orker, jeg kører et par timer og kommer hjemme og siger IHHHHH og ÅHHH og griner med dem af alle de sjove steder de har fundet at pynte op, det kan feks wc-brættet... og så lever vi i julepyntkaos en måned og de nyder hver en dag og det at det er dem der har sat det op..

Anmeld

24. november 2010

Dot D

MarianneSonne skriver:

Marianne

www.stjerneleg.dk

sikken en beskrivelse, og defefter vil jeg sige:

Gertrud Sand = hygge

Anmeld

24. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Nej du er bestemt ikke den eneste, men modsat dig kan jeg faktisk godt lide alt vores hjemmelavede pynt som Mathilde løbende har lavet til os igennem hendes børnehavetid - det kan IKKE erstattes med nogen som helst andre ting... ikke engang mine fine julelysestager fra Holmegaard som jeg ellers er rigtig glad for :-)

Anmeld

24. november 2010

frk Jensen

Jbk skriver:

I min verden er julen for børnene og de der voksne mennesker der pynter hele huset op, det synes jeg er lidt komisk....men altså, smag og behag. Havde jeg ikek børn, så var der et par dekorationer og ikke mere, synes ikke det andet er pænt...MEN, altså, da det er børnenes fest, så får mine lov at pynte op helt selv...alt de orker, jeg kører et par timer og kommer hjemme og siger IHHHHH og ÅHHH og griner med dem af alle de sjove steder de har fundet at pynte op, det kan feks wc-brættet... og så lever vi i julepyntkaos en måned og de nyder hver en dag og det at det er dem der har sat det op..

Nemli.. julen er tit ret overskruet og bliver en kamp om de største gaver og flotteste julepynt.

hvordan pynter man wc brættet?

Anmeld

24. november 2010

Svei

Ungermann skriver:

Nemli.. julen er tit ret overskruet og bliver en kamp om de største gaver og flotteste julepynt.

hvordan pynter man wc brættet?

Ja, det synes jeg også...mine får ikke dyre gaver og ejheller ligner mit hjem noget til bo bedre, men vi nyder at være sammen, jul eller ikke jul...

Jamen, der sad da lige nogle nisser der på brættet, var dog llidt bøvlet når man skulle på toilettet, så de blev flyttet...

Anmeld

24. november 2010

Mi

9510 skriver:

Mit hjem ser nok ud på ca samme måde,, men jeg elsker det, for der er en masse minder forbundet med hvert stykke julepynt

Jeg elsker også hvert af mine stykker julepynt, men når de så bliver sat sammen så står de og skriger af hinanden. Men det er jo det samme hver år, og da også meget hyggeligt.

Men drømmer stadig om en lille smule orden og stil. Men jeg må vist bare drømme videre

Anmeld

24. november 2010

Mi

9510 skriver:

Så er jeg da ikke den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.