MarianneSonne skriver:
...når der er pyntet op til jul. Mine piger pynter og det minder mere om Gertrud Sands hjem end om Bo Bedre 
Er jeg den eneste hvor der ikke står flotte dekorationer udenfor dørene, og hvor alt pynt passer sammen og er sirligt ordnet. Syntes på en eller anden måde, at det altid lykkedes andre at få det så hyggeligt og flot.
Kan heller ikke rigtig nænne at sige til børnene at det de laver ikke er så pænt, så nu må huset ligne julemandens værksted efter en mindre eksplosion den næste måneds tid.
Marianne
www.stjerneleg.dk
I min verden er julen for børnene og de der voksne mennesker der pynter hele huset op, det synes jeg er lidt komisk....men altså, smag og behag. Havde jeg ikek børn, så var der et par dekorationer og ikke mere, synes ikke det andet er pænt...MEN, altså, da det er børnenes fest, så får mine lov at pynte op helt selv...alt de orker, jeg kører et par timer og kommer hjemme og siger IHHHHH og ÅHHH og griner med dem af alle de sjove steder de har fundet at pynte op, det kan feks wc-brættet...
og så lever vi i julepyntkaos en måned og de nyder hver en dag og det at det er dem der har sat det op..
Anmeld