Basson barnevogn, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

MF<3

Maja84 skriver:

vi har fået alt samlet sammen, valgte dog at gå væk fra pakkerne, da vi alligevel skulle have andre ting, da vi bla gerne ville have et ordentligt puslebord, pga min ryg osv. i barnevognspakken kunne vi egentlig undvære flere ting, men synes det var meget fint alligevel, da vi så har en ekstra dyne til barnevognen, og er meget rart man ikke skal slæbe dynen med op hver gang (bor i hus i 3 etager)

Det med barnevognen er jeg måske ikke nær så overtroisk, for mig handler det nok mest om at der ikke er grund til dne bare står, når dne kan stå beskyttet nede ved fohandleren men også praktisk, da vi ikke ved om vi vælger at hente den når teminen nærmer sig, så min kæreste ikke skal til at køre efter vognen

håber da i når at få samlet dte hele sammen og som i gerne vil have det

Jeg har egentligt også tænk på at gå væk fra sådan en pakke, for måske det bedre kan betale sig at købe noget brugt, når nu ikke vi har så forfærdeligt mange penge. Selvfølgelig ville jeg helst have alt i nyt, men ved ikke om vi egentligt har råd. Min kæreste har lige mistet sit arbejde, desværre.

Ja, det er jo også en rigtigt god grund. Det er da også bare super at den kan stå dernede. Også slipper i jo også for at den bare står og ''fylder'', når alligevel ikke bruger den endnu.

Puha, det håber jeg virkeligt også . Det er jo snart det hele skal stå klart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Kongmulle

Millebille skriver:

Hej alle !

Jeg ville hører om nogen af jer kender til Basson Grande barnevogn? Jeg har nemlig kigget på en, på nettet og ved ikke om den er holdbar? Der står den er testet af forbrugerlaboratoriet.

www.basson.dk

Nogen der kender til den, både gode og dårlige erfaringer?

Håber nogen kan hjælpe mig. >:<

Vi har haft 2 af dem og de var bare SUPER! Vi var rigtig glade for vores Basson Grande

Anmeld

21. december 2010

MF<3

Kongmulle skriver:

Vi har haft 2 af dem og de var bare SUPER! Vi var rigtig glade for vores Basson Grande

Hvor er det dejligt. Jeg har overhovedet ikke hørt noget dårligt om den. Så den skal nok også gøre mig glad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.