Millebille skriver:
Ja, det synes jeg også lyder super fedt. Jeg må derud og hører nærmere, så jeg også kan få et godt tilbud. (selvom det er i Valby) 
Jeg i hvertfald super glad for at du gad dele det med mig, ellers havde jeg nok aldrig fundet ud af det.
Er der noget der er bedre end andet med kalechen? Eller er det ligegyldigt hvordan ''lukkes ned''? 

ja kan jo være de har tilbud derude, er jo noget tid siden vi bestilte vognen, så ved ikke om de har tilbud lige nu, men det er da værd at se efter, i vores ønskebørn, vra det så også udvalgte farver som de kørte tilbud på 
Forskellen på soft og classic er ikke ret stor, der er gjort en smule ved vognen, noget ved stellet, så det skulle være en enlse længere og give bedre køreegenskab eller sådan noget, men ellers er det at der er arme på den ene og ikke på den anden, og vi valgte så uden arme, da man jo så skal læne sig over så man kan bøje begge arme på samme tid, og mange får fingrene i klemme og sådan, hvor soft kalechen, har noget knap du kan trykke på og nemt lukke dne sammen, derudover er der jo så designet, dvs farverne.....
Den første vogn, har blomsterdesign, hvor farven med blomst, kun er delvist på kalechen, hvor på billede nr 2 går blomst designet hele vejen ned på kalechen. nr 1 som også er med arme er classic, mens billede nr 2 er soft, du kan se de 2 vogne på bassons hjemmeside, men ja der er stort set ikke nogen forskel på dem, ud over farvemæssigt, og så med eller uden arme. min moster valgte netop classic, da hun ikke ville have dne helt sort, men brun med striber, der hvor der er blomst, og hun synes soft blev en tand for meget af det stribede, og derfor hun valgte classic.
kunne ikke se at man kunne få den du gerne ville have, i classic, kun i soft, så ved ikke om designet, fås i begge modeller