Basson barnevogn, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Kløver

Hej alle !

Jeg ville hører om nogen af jer kender til Basson Grande barnevogn? Jeg har nemlig kigget på en, på nettet og ved ikke om den er holdbar? Der står den er testet af forbrugerlaboratoriet.

www.basson.dk

Nogen der kender til den, både gode og dårlige erfaringer?

Håber nogen kan hjælpe mig. >:<

Jaaah

hehe min moster har en basson grande classic, og har kun snakket positivt om vognen, eneste minus er dog den fylder meget, da det er en stor vogn, men minusset er jo så kun hvis den ikke kan være i ens bil, og den skal transporteres....

Jeg har selv reserveret basson grande soft, og er dne variant jeg nok kan anbefale, efter at have kigget på begge modeller, grunden til min moster valgte classic, var så vidt jeg ved, udelukkende pga farven. Jeg har haft spurgt et par på gaden, som kom kørende med en basson, hvad de synes, ja ved godt det er sådan lidt, men var mega nysgerrig efter at høre en andens mening men de havde kun positivt tilovers for basson vognen

jeg har jo som sagt kigget på den, og endda mange gange nede i butikken, og kan slet ikke vente til den kommer hjem, og skal tages i brug

Jeg har kun kunne finde at det er en rigtig rigtig god vogn, i god kvalitet hvor man får rigtig meget for pengene, også hvad små detaljer angår, feks lommen i siden, gardinet, foret indeni, hårndtaget, click systemet, til selve kalechen osv osv nå man kan vist godt se jeg er kæmpe fortaler for basson barnevognen men ja synes det er en super vogn, som ligger i en fornuftig prisklasse, og man får meget for pengene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Kløver

sabi1979 skriver:

Hejsa, vi har en basson grande barnevogn og har været helt glad for den , det er en dejlig holdbar vogn, vi har en luxus udgave. Og den er som ny, vores er til salg Her er et link til den så du kan se hvordan den ser ud:

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/basson/annonce/9408322

må lige høre hvad det vil sige at have en luksus model, da der mig nekendt kun er basson grande classic og basson grande soft, hvor soft er den nyeste model, er det den nye model som er luksus modellen?

Anmeld

23. november 2010

Sofia24

Vil også lige sende en anbefaling videre til dig

Vi har den også og den er super dejlig!!

Vi har købt vores i KÆRE BØRN i Odense og de kører vognen hjem på adressen, når man har brug for det - SÅ dejligt!

Anmeld

23. november 2010

MF<3

Maja84 skriver:

Jaaah

hehe min moster har en basson grande classic, og har kun snakket positivt om vognen, eneste minus er dog den fylder meget, da det er en stor vogn, men minusset er jo så kun hvis den ikke kan være i ens bil, og den skal transporteres....

Jeg har selv reserveret basson grande soft, og er dne variant jeg nok kan anbefale, efter at have kigget på begge modeller, grunden til min moster valgte classic, var så vidt jeg ved, udelukkende pga farven. Jeg har haft spurgt et par på gaden, som kom kørende med en basson, hvad de synes, ja ved godt det er sådan lidt, men var mega nysgerrig efter at høre en andens mening men de havde kun positivt tilovers for basson vognen

jeg har jo som sagt kigget på den, og endda mange gange nede i butikken, og kan slet ikke vente til den kommer hjem, og skal tages i brug

Jeg har kun kunne finde at det er en rigtig rigtig god vogn, i god kvalitet hvor man får rigtig meget for pengene, også hvad små detaljer angår, feks lommen i siden, gardinet, foret indeni, hårndtaget, click systemet, til selve kalechen osv osv nå man kan vist godt se jeg er kæmpe fortaler for basson barnevognen men ja synes det er en super vogn, som ligger i en fornuftig prisklasse, og man får meget for pengene.

Ja, nu har jeg så også kun hørt positivt om den, og jeg må da indrømme jeg er ret forelsket i den. Jeg har set på den sorte med beige hjerter (tror også det er en soft). Jeg er faldet pladask for den, og den er jo ikke en dyr vogn. Det eneste problem jeg har, er at jeg ikke kan finde det billigeste sted. Det er lidt svært, da den sælges uden lift og pusletaske. Hvor har du købt din og hvad giver du for den i alt?

Jeg kan heller ikke vente til jeg skal ud og trille barnevogn! Så derfor er det jo også rigtigt vigtigt den er stabil, da jeg også gerne vil have mit barn skal sove ude i den.

Men i hvert fald tusind mange gange tak for dit svar.

Anmeld

23. november 2010

Kløver

Millebille skriver:

Ja, nu har jeg så også kun hørt positivt om den, og jeg må da indrømme jeg er ret forelsket i den. Jeg har set på den sorte med beige hjerter (tror også det er en soft). Jeg er faldet pladask for den, og den er jo ikke en dyr vogn. Det eneste problem jeg har, er at jeg ikke kan finde det billigeste sted. Det er lidt svært, da den sælges uden lift og pusletaske. Hvor har du købt din og hvad giver du for den i alt?

Jeg kan heller ikke vente til jeg skal ud og trille barnevogn! Så derfor er det jo også rigtigt vigtigt den er stabil, da jeg også gerne vil have mit barn skal sove ude i den.

Men i hvert fald tusind mange gange tak for dit svar.

hmm har du et billede af den, har aldrig hørt om den i de farver du beskriver og kan ikke finde den, mere fordi jeg er nysgerrig

vi køber vores i ønskebørn i fredericia, den er bestilt, dog ikke hentet eller betalt endnu, kun betalt depositum, vi kan ikke betale endnu, da svigerforældre, måske vil give barnevognen, så må lige afvente hvad de vil vi giver 4000 kr ialt for vores, og det er inkl lift og pusletaske, og har så for 1000 kr bestilt en tillægspakke, hvor der både er dyne, madrasser, regnslag, sele osv med i købet, rigtig lækkert. Vores skal være i sort, med der sølv på, oprindeligt ville vi bare have en sort, men den med sølv på, kostede 1000 kr mindre på tilbud, så det valgte vi normalprisen er jo 5150 hvis man skal have både vogn, lift og pusletaske, så vi kunne sagtens nøjes med den anden farve, da det sølv, ikke er så sølvagtigt i virkeligheden som på billederne

men ja en super godt vogn, ved ikke hvor den ellers kan købes, ved kun den ikke fås i babysam

Anmeld

23. november 2010

MF<3

Maja84 skriver:

hmm har du et billede af den, har aldrig hørt om den i de farver du beskriver og kan ikke finde den, mere fordi jeg er nysgerrig

vi køber vores i ønskebørn i fredericia, den er bestilt, dog ikke hentet eller betalt endnu, kun betalt depositum, vi kan ikke betale endnu, da svigerforældre, måske vil give barnevognen, så må lige afvente hvad de vil vi giver 4000 kr ialt for vores, og det er inkl lift og pusletaske, og har så for 1000 kr bestilt en tillægspakke, hvor der både er dyne, madrasser, regnslag, sele osv med i købet, rigtig lækkert. Vores skal være i sort, med der sølv på, oprindeligt ville vi bare have en sort, men den med sølv på, kostede 1000 kr mindre på tilbud, så det valgte vi normalprisen er jo 5150 hvis man skal have både vogn, lift og pusletaske, så vi kunne sagtens nøjes med den anden farve, da det sølv, ikke er så sølvagtigt i virkeligheden som på billederne

men ja en super godt vogn, ved ikke hvor den ellers kan købes, ved kun den ikke fås i babysam

Ja, jeg så den her http://sara-babyudstyr.dk/id/10369/00504.html

Okay, 4000 kr. er jo billigt i forhold til hvad jeg har set rundt omkring på hjemmesider. Der bliver det nogen steder over 5000 kr. uden dyne, sele, regnslag og insektnet. Jeg må tage i ønskebørn imorgen!

Anmeld

23. november 2010

Kløver

Millebille skriver:

Ja, jeg så den her http://sara-babyudstyr.dk/id/10369/00504.html

Okay, 4000 kr. er jo billigt i forhold til hvad jeg har set rundt omkring på hjemmesider. Der bliver det nogen steder over 5000 kr. uden dyne, sele, regnslag og insektnet. Jeg må tage i ønskebørn imorgen!

Kan klart anbefale det ihvertfald, de har tit gode tilbud, og synes specielt det er lækkert med den barnevognspakke man kan købe til, som kun koster 1000 kr hvis man køber den sammen med en barnevogn

ahhh nu fandt jeg ud af hvad det var for en med de farver den er også rigtig sød, og kan se det ern model der hedder basson grande soft, omtalt som grande på deres hjemmeside, classic, har nemlig arme på, på selve kalechen, der hvor den kan foldes sammen, hvor soft har en anden måde at folde det sammen på

Håber du får lige så god betjening og vejledning som jeg har fået

Anmeld

23. november 2010

MF<3

Maja84 skriver:

Kan klart anbefale det ihvertfald, de har tit gode tilbud, og synes specielt det er lækkert med den barnevognspakke man kan købe til, som kun koster 1000 kr hvis man køber den sammen med en barnevogn

ahhh nu fandt jeg ud af hvad det var for en med de farver den er også rigtig sød, og kan se det ern model der hedder basson grande soft, omtalt som grande på deres hjemmeside, classic, har nemlig arme på, på selve kalechen, der hvor den kan foldes sammen, hvor soft har en anden måde at folde det sammen på

Håber du får lige så god betjening og vejledning som jeg har fået

Ja, det synes jeg også lyder super fedt. Jeg må derud og hører nærmere, så jeg også kan få et godt tilbud. (selvom det er i Valby)

Jeg i hvertfald super glad for at du gad dele det med mig, ellers havde jeg nok aldrig fundet ud af det. Er der noget der er bedre end andet med kalechen? Eller er det ligegyldigt hvordan ''lukkes ned''?

Anmeld

23. november 2010

Kløver

Millebille skriver:

Ja, det synes jeg også lyder super fedt. Jeg må derud og hører nærmere, så jeg også kan få et godt tilbud. (selvom det er i Valby)

Jeg i hvertfald super glad for at du gad dele det med mig, ellers havde jeg nok aldrig fundet ud af det. Er der noget der er bedre end andet med kalechen? Eller er det ligegyldigt hvordan ''lukkes ned''?

ja kan jo være de har tilbud derude, er jo noget tid siden vi bestilte vognen, så ved ikke om de har tilbud lige nu, men det er da værd at se efter, i vores ønskebørn, vra det så også udvalgte farver som de kørte tilbud på

Forskellen på soft og classic er ikke ret stor, der er gjort en smule ved vognen, noget ved stellet, så det skulle være en enlse længere og give bedre køreegenskab eller sådan noget, men ellers er det at der er arme på den ene og ikke på den anden, og vi valgte så uden arme, da man jo så skal læne sig over så man kan bøje begge arme på samme tid, og mange får fingrene i klemme og sådan, hvor soft kalechen, har noget knap du kan trykke på og nemt lukke dne sammen, derudover er der jo så designet, dvs farverne.....

Den første vogn, har blomsterdesign, hvor farven med blomst, kun er delvist på kalechen, hvor på billede nr 2 går blomst designet hele vejen ned på kalechen. nr 1 som også er med arme er classic, mens billede nr 2 er soft, du kan se de 2 vogne på bassons hjemmeside, men ja der er stort set ikke nogen forskel på dem, ud over farvemæssigt, og så med eller uden arme. min moster valgte netop classic, da hun ikke ville have dne helt sort, men brun med striber, der hvor der er blomst, og hun synes soft blev en tand for meget af det stribede, og derfor hun valgte classic.

kunne ikke se at man kunne få den du gerne ville have, i classic, kun i soft, så ved ikke om designet, fås i begge modeller

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

sabi1979

må lige høre hvad det vil sige at have en luksus model, da der mig nekendt kun er basson grande classic og basson grande soft, hvor soft er den nyeste model, er det den nye model som er luksus modellen?

Hejsa, selfølgelig må du spørge Den er fra 2009, og dem i forretningen sagde at det var en luxus vogn, pga at at polstringen er fint tyk, madrasserne er tykke og der var  mange ting der gjorde at den var en rigtig dejlig vogn, alt polsting kan tages af og vaskes, kalechen er meget nem at tage af og på og vognen er nem at folde sammen og pak i bilen. Vi havde set på en anden basson vogn, men den var ikke særlig pæn og alt det indvendige var meget tynd, jeg syntes ikke kvaliteten virkede særlig pæn/god, den virkede til at være meget billig i kvaliteten Jeg mener vores er en Basson Grande Classic Så den hedder ikke luxus modellen, men i forretningen sagde de den var , og derfor skriver jeg det, håber det var svar nok Have en dejlig dag og soft har det mærkelig ved kalechen at den ikke har de arme udvendig til at slå kalechen ned, for den prøvede vi i butikken og den var meget besværlig at få kalechen ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.