Basson barnevogn, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Kløver

sabi1979 skriver:

Hejsa, selfølgelig må du spørge Den er fra 2009, og dem i forretningen sagde at det var en luxus vogn, pga at at polstringen er fint tyk, madrasserne er tykke og der var  mange ting der gjorde at den var en rigtig dejlig vogn, alt polsting kan tages af og vaskes, kalechen er meget nem at tage af og på og vognen er nem at folde sammen og pak i bilen. Vi havde set på en anden basson vogn, men den var ikke særlig pæn og alt det indvendige var meget tynd, jeg syntes ikke kvaliteten virkede særlig pæn/god, den virkede til at være meget billig i kvaliteten Jeg mener vores er en Basson Grande Classic Så den hedder ikke luxus modellen, men i forretningen sagde de den var , og derfor skriver jeg det, håber det var svar nok Have en dejlig dag og soft har det mærkelig ved kalechen at den ikke har de arme udvendig til at slå kalechen ned, for den prøvede vi i butikken og den var meget besværlig at få kalechen ned.

ahhh på den måde, men ja de er vildt lækre både basson grande soft og classic, de er jo så også næsten helt ens, men ja de har jo måske sammenlignes med en af de andre modeller, feks viking eller hvad de nu hedder men kunne jo godt være der var lavet en specil luksus model, med ekstra tilbehør eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

MF<3

Maja84 skriver:

ja kan jo være de har tilbud derude, er jo noget tid siden vi bestilte vognen, så ved ikke om de har tilbud lige nu, men det er da værd at se efter, i vores ønskebørn, vra det så også udvalgte farver som de kørte tilbud på

Forskellen på soft og classic er ikke ret stor, der er gjort en smule ved vognen, noget ved stellet, så det skulle være en enlse længere og give bedre køreegenskab eller sådan noget, men ellers er det at der er arme på den ene og ikke på den anden, og vi valgte så uden arme, da man jo så skal læne sig over så man kan bøje begge arme på samme tid, og mange får fingrene i klemme og sådan, hvor soft kalechen, har noget knap du kan trykke på og nemt lukke dne sammen, derudover er der jo så designet, dvs farverne.....

Den første vogn, har blomsterdesign, hvor farven med blomst, kun er delvist på kalechen, hvor på billede nr 2 går blomst designet hele vejen ned på kalechen. nr 1 som også er med arme er classic, mens billede nr 2 er soft, du kan se de 2 vogne på bassons hjemmeside, men ja der er stort set ikke nogen forskel på dem, ud over farvemæssigt, og så med eller uden arme. min moster valgte netop classic, da hun ikke ville have dne helt sort, men brun med striber, der hvor der er blomst, og hun synes soft blev en tand for meget af det stribede, og derfor hun valgte classic.

kunne ikke se at man kunne få den du gerne ville have, i classic, kun i soft, så ved ikke om designet, fås i begge modeller

Okay, havde faktisk ikke selv set forskellen med mønstret, men tror det er en soft jeg gerne ville have så. Den ligner nemlig billede nr.2 men, bare med beige hjerter i stedet.

Min kæreste har en datter i forvejen, og vi har faktisk lige fået en klapvogn i gave, til hende. Det er også en Basson, og den har den der knap på kalechen. Så den kan ikke slåes op og ned, uden man trykker på knappen. Det er meget smart..

Nu har jeg også fået min barnevogn solgt, så nu kan jeg sagtens gå ud og se på en ny. Og har nu forelsket mig i den Basson grande. Nu må jeg bare håbe jeg kan få et godt tilbud på den et sted. Så de også sælger den på nettet.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

Sofia24 skriver:

Vil også lige sende en anbefaling videre til dig

Vi har den også og den er super dejlig!!

Vi har købt vores i KÆRE BØRN i Odense og de kører vognen hjem på adressen, når man har brug for det - SÅ dejligt!

Okay, har de en side på nettet? Jeg bor nemlig i københavn, men har jo heldigvis familie derover, så næste gang jeg kommer et smut forbi, kan man jo altid tage forbi butikken.

Og tusind tak for dit svar. Har ikke været på i mange dage ..

Anmeld

9. december 2010

Kløver

Millebille skriver:

Okay, havde faktisk ikke selv set forskellen med mønstret, men tror det er en soft jeg gerne ville have så. Den ligner nemlig billede nr.2 men, bare med beige hjerter i stedet.

Min kæreste har en datter i forvejen, og vi har faktisk lige fået en klapvogn i gave, til hende. Det er også en Basson, og den har den der knap på kalechen. Så den kan ikke slåes op og ned, uden man trykker på knappen. Det er meget smart..

Nu har jeg også fået min barnevogn solgt, så nu kan jeg sagtens gå ud og se på en ny. Og har nu forelsket mig i den Basson grande. Nu må jeg bare håbe jeg kan få et godt tilbud på den et sted. Så de også sælger den på nettet.

Ville da lige høre om du ahvde fundet ud af noget mere ang din drømme vogn

Anmeld

10. december 2010

MF<3

Maja84 skriver:

Ville da lige høre om du ahvde fundet ud af noget mere ang din drømme vogn

Det har jeg desværre ikke. Der er været rigtigt mange økonomiske problemer, så regner med at til januar bliver den købt! Jeg vil så gerne stadig have den. Og har ikke hørt en eneste sige noget dårligt om den. Og har lige fået basson Monza (klapvogn) af min svigermor, og den er også helt fantastisk.

Anmeld

10. december 2010

Kløver

Millebille skriver:

Det har jeg desværre ikke. Der er været rigtigt mange økonomiske problemer, så regner med at til januar bliver den købt! Jeg vil så gerne stadig have den. Og har ikke hørt en eneste sige noget dårligt om den. Og har lige fået basson Monza (klapvogn) af min svigermor, og den er også helt fantastisk.

nej hvor skønt med klapvognen, ærgeligt med barnevognen, men vi har nu heller ikke købt/betalt vores endnu, kun depositum, synes det er synd at få den hjem i det her vejr, vi venter med at hente selve barnevognen hjem, men resten og pusletasten havde jeg håbet/regnet med vi kunne få hjem her i januar eller februar

Vi vil også gerne ha en klapvogn fra basson når dne tid kommer, men vi venter og ser hvad vores behov bliver, da jeg jo ikke er så godt gående, ville jo også være synd at bruge flere tusinde på en fed klapvogn hvis vi ikke får den brugt, men lækkert din svigermor ville give sådan en

Anmeld

10. december 2010

MF<3

Maja84 skriver:

nej hvor skønt med klapvognen, ærgeligt med barnevognen, men vi har nu heller ikke købt/betalt vores endnu, kun depositum, synes det er synd at få den hjem i det her vejr, vi venter med at hente selve barnevognen hjem, men resten og pusletasten havde jeg håbet/regnet med vi kunne få hjem her i januar eller februar

Vi vil også gerne ha en klapvogn fra basson når dne tid kommer, men vi venter og ser hvad vores behov bliver, da jeg jo ikke er så godt gående, ville jo også være synd at bruge flere tusinde på en fed klapvogn hvis vi ikke får den brugt, men lækkert din svigermor ville give sådan en

ja, det er rigtigt dejligt. Det eneste der er lidt ærgeligt det er at ligge målet kun er på 90. Har læst at det helst skal være over 90, hvis man skal bruge den længe. Vi bruger den til min kærestes 2årige datter lige nu.

Ja, jeg vil heller ikke have min hjem. Og er også overtroisk, så min barnevogn skal slet ikke hjem før tid.

Men jeg glæder mig til januar! Der skal der bare være penge til den barnevogn.

Anmeld

10. december 2010

Kløver

Millebille skriver:

ja, det er rigtigt dejligt. Det eneste der er lidt ærgeligt det er at ligge målet kun er på 90. Har læst at det helst skal være over 90, hvis man skal bruge den længe. Vi bruger den til min kærestes 2årige datter lige nu.

Ja, jeg vil heller ikke have min hjem. Og er også overtroisk, så min barnevogn skal slet ikke hjem før tid.

Men jeg glæder mig til januar! Der skal der bare være penge til den barnevogn.

Ellers ved jeg at i har mulighed for, som vi har gjort, hvis i har 500 kr, at bestille barnevognen, så de kan reservere den eller få den hjem, resten skal ikke betales før man har dog lyst, dog senest ved afhentning

Så skal i ikke betale den her og nu

vi bestilte vores i ønskebørn, så de får en hjem når vi siger at vi vil have den, vi skal lige give besked 14 dage før, eller vi skal ringe 1 feb hvis vi ikke vil have dne hjem før efter fødslen, og være sikker på at de har den hjemme når det er. Om vi evt får den hjem lige lidt før fødslen ved jeg ikke, men kunne godt forestille mig, at vi synes at det ville være mest praktisk, men det ser vi hen af vejen

Anmeld

10. december 2010

MF<3

Maja84 skriver:

Ellers ved jeg at i har mulighed for, som vi har gjort, hvis i har 500 kr, at bestille barnevognen, så de kan reservere den eller få den hjem, resten skal ikke betales før man har dog lyst, dog senest ved afhentning

Så skal i ikke betale den her og nu

vi bestilte vores i ønskebørn, så de får en hjem når vi siger at vi vil have den, vi skal lige give besked 14 dage før, eller vi skal ringe 1 feb hvis vi ikke vil have dne hjem før efter fødslen, og være sikker på at de har den hjemme når det er. Om vi evt får den hjem lige lidt før fødslen ved jeg ikke, men kunne godt forestille mig, at vi synes at det ville være mest praktisk, men det ser vi hen af vejen

Smart. Jo 500kr burde vi da have til lige at ligge ud. Jeg må snakke med manden om det, nå han kommer hjem fra job.

Det er rigtigt smart at man kan det. Hvad har i givet i alt og med hvad til? bare lige for at have en ca. pris.

Anmeld

10. december 2010

Kløver

Millebille skriver:

Smart. Jo 500kr burde vi da have til lige at ligge ud. Jeg må snakke med manden om det, nå han kommer hjem fra job.

Det er rigtigt smart at man kan det. Hvad har i givet i alt og med hvad til? bare lige for at have en ca. pris.

hvad tænker du på, alt til baby, eller alt inkl til barnevogn ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.