Basson barnevogn, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

MF<3

Maja84 skriver:

hvad tænker du på, alt til baby, eller alt inkl til barnevogn ?

Altm med hensyn til barnevogn. Altså hvad i har købt til vognen også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Kløver

Millebille skriver:

Altm med hensyn til barnevogn. Altså hvad i har købt til vognen også.

tja altså vi har jo selve barnevognen, og så er der lift og pusletaske til, derudover har vi købt en barnevognspakke til, hvor der både er regnslag og insektnet, barnevogns kliksele, madras til lift og barnevogn, samt dyne + lagen og sengetøj. derudover har vi så også købt udendørs babyalarmer til

Anmeld

11. december 2010

MF<3

Maja84 skriver:

tja altså vi har jo selve barnevognen, og så er der lift og pusletaske til, derudover har vi købt en barnevognspakke til, hvor der både er regnslag og insektnet, barnevogns kliksele, madras til lift og barnevogn, samt dyne + lagen og sengetøj. derudover har vi så også købt udendørs babyalarmer til

Okay, hvad har i måtte slippe for alt det?

Anmeld

11. december 2010

CeViss

Millebille skriver:

Ja, jeg så den her http://sara-babyudstyr.dk/id/10369/00504.html

Okay, 4000 kr. er jo billigt i forhold til hvad jeg har set rundt omkring på hjemmesider. Der bliver det nogen steder over 5000 kr. uden dyne, sele, regnslag og insektnet. Jeg må tage i ønskebørn imorgen!

Har lige set netop den barnevogn i Ønskebørn til 3499,-

Men ved ikke om det kun var i den butik.

Anmeld

11. december 2010

Kløver

Okay, hvad har i måtte slippe for alt det?

Uh hentede lige min seddel... hmm sidder lige og undrer mig over min seddel her.

Nå men barnevognspakken koster  1000 kr (når den bliver købt sammen med barnevognen)

barnevogn inkl pusletaske og lift 4000 ( vi købte på tilbud derfor er dne 1000 kr billigere)

dvs det er så 5000 kr ialt for barnevogn med udstyr, vi har så derudover betalt 500 kr i depositum men kan ikke lige dem figurere på min seddel, så det skal jeg lige ha fundet ud af, om de bliver trukket fra når man betaler eller hvor de er blevet af.

derudover har vi så autostil med ligt til 1500, og babyalarm til udenfor som koster 1300 kr

ahh har fundet ud af det med depositum, det kan man se under slut beløbte at vi ialt mangler at betale 7300, så det er de 500 kr mindre end når jeg regner hele beløbet ud på min seddel

men for barnevogn inkl alt, dvs lift, madrasser, pusletaske, regslag, babyalarmer osv osv, er den samlede pris 6300 ialt

håber det gav lidt mening midt i alle mine udregninger

men du skal jo være opmærksom på når man klikker ind på deres katalog at den regner tingene ud for sig selv, dvs barnevogn koster 3999, lift 749,95 og pusletaske 399,95

dvs man kan jo i princippet købe en anden pusletaske hvis man ønsker det men man skal jo så også være opmærksom på priserne, om det er for kun barnevognen eller om prisen er inkl lift osv

Anmeld

13. december 2010

MF<3

Maja84 skriver:

Uh hentede lige min seddel... hmm sidder lige og undrer mig over min seddel her.

Nå men barnevognspakken koster  1000 kr (når den bliver købt sammen med barnevognen)

barnevogn inkl pusletaske og lift 4000 ( vi købte på tilbud derfor er dne 1000 kr billigere)

dvs det er så 5000 kr ialt for barnevogn med udstyr, vi har så derudover betalt 500 kr i depositum men kan ikke lige dem figurere på min seddel, så det skal jeg lige ha fundet ud af, om de bliver trukket fra når man betaler eller hvor de er blevet af.

derudover har vi så autostil med ligt til 1500, og babyalarm til udenfor som koster 1300 kr

ahh har fundet ud af det med depositum, det kan man se under slut beløbte at vi ialt mangler at betale 7300, så det er de 500 kr mindre end når jeg regner hele beløbet ud på min seddel

men for barnevogn inkl alt, dvs lift, madrasser, pusletaske, regslag, babyalarmer osv osv, er den samlede pris 6300 ialt

håber det gav lidt mening midt i alle mine udregninger

men du skal jo være opmærksom på når man klikker ind på deres katalog at den regner tingene ud for sig selv, dvs barnevogn koster 3999, lift 749,95 og pusletaske 399,95

dvs man kan jo i princippet købe en anden pusletaske hvis man ønsker det men man skal jo så også være opmærksom på priserne, om det er for kun barnevognen eller om prisen er inkl lift osv

Okay.

jeg så lige på kærebørns hjemmeside, at man kan købe en lukusus startpakke til 7000 kr. med basson barenvognen. Jeg skal bare lige finde ud af hvilke designs der gælder. Nogen steder har de kun grande classic.

Men, har autostol, og gåstol, så det er jo det mindre. Jeg håber på der kommer en masse tilbud til januar. Der skal jeg i hvert fald ud og bruge masser af penge på bebs.

Anmeld

13. december 2010

MF<3

CeViss skriver:

Har lige set netop den barnevogn i Ønskebørn til 3499,-

Men ved ikke om det kun var i den butik.

Tak. Jeg må lige gå ind og se på deres hjemmeside.

Anmeld

13. december 2010

Kløver

Millebille skriver:

Okay.

jeg så lige på kærebørns hjemmeside, at man kan købe en lukusus startpakke til 7000 kr. med basson barenvognen. Jeg skal bare lige finde ud af hvilke designs der gælder. Nogen steder har de kun grande classic.

Men, har autostol, og gåstol, så det er jo det mindre. Jeg håber på der kommer en masse tilbud til januar. Der skal jeg i hvert fald ud og bruge masser af penge på bebs.

vi mangler kun barnevogn, autostolen og babyalarmerne, og det regnre vi med at få bestilt hjem her til 1 jan, så vi har tingene hjemme til den lille, dog ikke selve barnevognen, synes jo det er syndt den skal stå ude i det her vejr, før det er nødvendigt. Gåstol har vi valgt fra

Anmeld

13. december 2010

MF<3

Maja84 skriver:

vi mangler kun barnevogn, autostolen og babyalarmerne, og det regnre vi med at få bestilt hjem her til 1 jan, så vi har tingene hjemme til den lille, dog ikke selve barnevognen, synes jo det er syndt den skal stå ude i det her vejr, før det er nødvendigt. Gåstol har vi valgt fra

Okay.

Jeg vil heller ikke have min barnevogn hjem før tid, det bringer uheld. Jeg er lidt overtroisk med sådan noget.

Jeg mangler stortset alt, men det meste er i den pakke, hvis jeg køber den. Undtagen puslebord. Har sådan en vi kan hænge op, som vi har fået, er bare ikke sikker på at jeg gider bruge den. Den er lidt grim, med nogle grimme gamle klistermærker på.

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Okay.

Jeg vil heller ikke have min barnevogn hjem før tid, det bringer uheld. Jeg er lidt overtroisk med sådan noget.

Jeg mangler stortset alt, men det meste er i den pakke, hvis jeg køber den. Undtagen puslebord. Har sådan en vi kan hænge op, som vi har fået, er bare ikke sikker på at jeg gider bruge den. Den er lidt grim, med nogle grimme gamle klistermærker på.

vi har fået alt samlet sammen, valgte dog at gå væk fra pakkerne, da vi alligevel skulle have andre ting, da vi bla gerne ville have et ordentligt puslebord, pga min ryg osv. i barnevognspakken kunne vi egentlig undvære flere ting, men synes det var meget fint alligevel, da vi så har en ekstra dyne til barnevognen, og er meget rart man ikke skal slæbe dynen med op hver gang (bor i hus i 3 etager)

Det med barnevognen er jeg måske ikke nær så overtroisk, for mig handler det nok mest om at der ikke er grund til dne bare står, når dne kan stå beskyttet nede ved fohandleren men også praktisk, da vi ikke ved om vi vælger at hente den når teminen nærmer sig, så min kæreste ikke skal til at køre efter vognen

håber da i når at få samlet dte hele sammen og som i gerne vil have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.