Okay, hvad har i måtte slippe for alt det? 
Uh hentede lige min seddel... hmm sidder lige og undrer mig over min seddel her.
Nå men barnevognspakken koster 1000 kr (når den bliver købt sammen med barnevognen)
barnevogn inkl pusletaske og lift 4000 ( vi købte på tilbud derfor er dne 1000 kr billigere)
dvs det er så 5000 kr ialt for barnevogn med udstyr, vi har så derudover betalt 500 kr i depositum men kan ikke lige dem figurere på min seddel, så det skal jeg lige ha fundet ud af, om de bliver trukket fra når man betaler eller hvor de er blevet af.
derudover har vi så autostil med ligt til 1500, og babyalarm til udenfor som koster 1300 kr
ahh har fundet ud af det med depositum, det kan man se under slut beløbte at vi ialt mangler at betale 7300, så det er de 500 kr mindre end når jeg regner hele beløbet ud på min seddel 
men for barnevogn inkl alt, dvs lift, madrasser, pusletaske, regslag, babyalarmer osv osv, er den samlede pris 6300 ialt
håber det gav lidt mening midt i alle mine udregninger 
men du skal jo være opmærksom på når man klikker ind på deres katalog at den regner tingene ud for sig selv, dvs barnevogn koster 3999, lift 749,95 og pusletaske 399,95
dvs man kan jo i princippet købe en anden pusletaske hvis man ønsker det
men man skal jo så også være opmærksom på priserne, om det er for kun barnevognen eller om prisen er inkl lift osv