Basson barnevogn, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.036 visninger
42 svar
0 synes godt om
23. november 2010

MF<3

Hej alle !

Jeg ville hører om nogen af jer kender til Basson Grande barnevogn? Jeg har nemlig kigget på en, på nettet og ved ikke om den er holdbar? Der står den er testet af forbrugerlaboratoriet.

www.basson.dk

Nogen der kender til den, både gode og dårlige erfaringer?

Håber nogen kan hjælpe mig. >:<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

LR85

Hey.

Vi har en Basson grande og er RIGTIG glade for den, den fungere super optimalt og er god a køre med. Den har jo et dejligt langt liggemål og er bare rar.

Kan klart anbefale den.

Anmeld

23. november 2010

sbs78

Vi har også en Basson Grande. Vi købte den i 2007 og den er stadig lige så fin som ny. Vi er rigtig glad for den. Kan varmt anbefale den

Anmeld

23. november 2010

prettybutterfly

Her selv en basson grande 2009 model, SUPER barnevogn! Der er virkelig mange fordele ved den!

Anmeld

23. november 2010

MF<3

Tusind tak for svar!

Er der nogen af jer, der ved hvor jeg kan købe den billigst? Har søgt rundt på nettet, men der kommer mange sider frem hvor de ikke sender den hjem desværre.

Anmeld

23. november 2010

sabi1979

Hejsa, vi har en basson grande barnevogn og har været helt glad for den , det er en dejlig holdbar vogn, vi har en luxus udgave. Og den er som ny, vores er til salg Her er et link til den så du kan se hvordan den ser ud:

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/basson/annonce/9408322

Anmeld

23. november 2010

MF<3

sabi1979 skriver:

Hejsa, vi har en basson grande barnevogn og har været helt glad for den , det er en dejlig holdbar vogn, vi har en luxus udgave. Og den er som ny, vores er til salg Her er et link til den så du kan se hvordan den ser ud:

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/basson/annonce/9408322

Tak for svaret.

Men jeg ville nu gerne have den i sort/beige med hjerter. Jeg er fuldstændigt faldet for den og har faktisk en helt ny barnevogn som aldrig er brugt eller pakket ud. Ellers tak.

Håber virkeligt du får den solgt.

Anmeld

23. november 2010

Maise86

Vil også bare slutte mig til de andre og sige det er en fantastisk barnevogn. Havde den til min datter og var SÅ glad for den...

Ved ikke hvor man kan købe dem billigt desværre, men ved at man kan købe dem i Ønskenbørn :-)

Anmeld

23. november 2010

>>Carina<<

Jeg er enig med de andre tøser. vi købte vores i kære børn i en sammenpakning og det er jo smart hvis man alligevel skal ha alt det andet også

Anmeld

23. november 2010

MF<3

Tusind tak alle sammen! Nu vil jeg helt klart have den!

Nu må jeg bare se om jeg kan få den solgt, jeg allerede har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.