Skal man kunne fravælge sundhedspersonale.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

ZamanogDania

Altså nu siger man at indvandre skal have en uddannelse og har et job og vær med i samfundet. Men når dem med tørklæde høre at de bliver behandlet på dette måde så gider de ikke at have en udannelse. Så vil de bare sidde der hjemme og passe børn. Hvad er forskellen mellem en med tørklæde og uden tørklæde? Intet.Min veninde har tørklæde på. En dag skulle hun tage blodprøve af en patient. Patienten sagde nej tak til hende, fordi hun havde tørklæde på. Så kommer der en anden, og hun var ikke så god til det. Hun prøvet så meget, men det lykkes hende ikke, så til sidst blev det til min veninde. Det lykkes for hende første gang. Det eneste min veninde gjorde var at smile rigtig stolt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Faith

Macrolf skriver:

Det er bare alt alt for langt ude og det viser endnu engang at DF appelerer til laveste fællesnævner..!

Om folk bærer tørklæde eller ej kan da være helt ligegyldigt bare de kan deres arbejde.

Selvfølgelig skal man kunne forstå hvad plejepersonalet siger og det er da ligegyldigt om det er iransk, svensk eller sønderjysk de har som modersmål..!

Det svarer til at jeg gerne vil fravælge pleje på sygehuset af ældre damer og kun vil behandles af unger, flotte lækre mænd..

Lige mine ord

Anmeld

23. november 2010

..

smillaluna skriver:

Lige mine ord

Anmeld

23. november 2010

wamse

Macrolf skriver:

Det er bare alt alt for langt ude og det viser endnu engang at DF appelerer til laveste fællesnævner..!

Om folk bærer tørklæde eller ej kan da være helt ligegyldigt bare de kan deres arbejde.

Selvfølgelig skal man kunne forstå hvad plejepersonalet siger og det er da ligegyldigt om det er iransk, svensk eller sønderjysk de har som modersmål..!

Det svarer til at jeg gerne vil fravælge pleje på sygehuset af ældre damer og kun vil behandles af unger, flotte lækre mænd..

Uhhhh fantastisk idé, hvis du stiller op med det forslag til det næste valg, så har du min stemme Jeg kunne lige forestille mig komme fræsende i kørestol, efter nogle sprøde unge mandlige plejere Er du gal den skulle ikke have for lidt af kommentarer med saftige seksuelle undertoner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.