Snevejr lad mig se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Pige2009

FrkT skriver:

Her har vi DESVÆRRE rigtig meget sne 

Som I også kan se herunder...

OMG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Lone Jakobsen

her er lidt fra Aulum. desværre ligger det sig ikke på vejene endnu. så selv om det har sneet siden tidligt imorges, så ligger der faktisk ikke ret meget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2010

twinboys

Maise skriver:

vi har ikke fået noget endnu, men fint joan Ørting profilbilled du har dig der ;-)

smiler thi hi

Anmeld

23. november 2010

twinboys

ø-folket det jeg sendte over til jer i morges vil i så sende det retur... Vores det smeltede bare og resten det tog i... vræl

jeg vil have jule sne nu  

Anmeld

23. november 2010

FrkT

Diana... skriver:

Nej nej nej det så hyggeligt  Jeg kan se der lige så meget sne på den anden side af søen  Ihh hvor er det bare hyggeligt. 

Jeg synes også det er hyggeligt når man har fri kun, og ikke skal afsted på arbejde.... men at komme på arbejde i det her sne er bestemt ikke sjovt. Og jeg har altså en hel del arbejdsdage endnu. Og svigerfar, som er hos os resten af vinteren, siger han hørte i vejrudsigten i går at det også skulle sne de næste 5 dage...  så kan der altså nå at komme meget mere sne!

Ja det er der.... de 4-5 km der nu er imellem os 

Anmeld

23. november 2010

Mathilde

Munder skriver:

Ingen sne her, bare masser af regn

Ja det er det samme her...eller der er da lidt slud i det.

Anmeld

23. november 2010

FrkT

nutche skriver:

her er lidt fra Aulum. desværre ligger det sig ikke på vejene endnu. så selv om det har sneet siden tidligt imorges, så ligger der faktisk ikke ret meget.

Neeej hvor dejligt.... Aulum er ikke så langt fra mit arbejde igen, så kan jeg da håbe på at der er mindre og mindre sne jo længere vestpå jeg kører fredag morgen, hvor jeg skal på arbejde igen 

Anmeld

23. november 2010

FrkT

Baagøe skriver:

OMG

Ja, nemlig....

Og var ved at sidde fast i indkørslen tidligere, arggghhhh (og jeg HAR vinterdæk på)

Anmeld

23. november 2010

9510

Her er 1 fra rostrup,, 12 km fra hobro

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2010

Lone Jakobsen

FrkT skriver:

Neeej hvor dejligt.... Aulum er ikke så langt fra mit arbejde igen, så kan jeg da håbe på at der er mindre og mindre sne jo længere vestpå jeg kører fredag morgen, hvor jeg skal på arbejde igen 

ja kan godt se at du har rigtigt meget sne jamen bliver det nu for koldt, så må du lave et pitstop hos mig, så sørger jeg for kaffe på kanden

altså jeg har det lige modsat, jeg ville elske at ha så meget sne som dig... men da min mand kører meget langt hver dag, så er det super praktisk at det ikke har lagt sig på vejene (endnu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.