Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I viborg er der masser af sne, jeg har lige været ude at skrabe, men det er sneet til igen. Her er lidt billeder fra en snevejrsmorgen Og Dicte kan endelig få brugt sin varme norske sweater
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dictes mor skriver: I viborg er der masser af sne, jeg har lige været ude at skrabe, men det er sneet til igen. Her er lidt billeder fra en snevejrsmorgen Og Dicte kan endelig få brugt sin varme norske sweater
Sikke nogle fine billeder - sikke meget sne og sikke et sødt billede af Dicte i hendes sweater
Sig mig - hvor mange tænder har hun??
Er bare nødt til at spørge hvilken hund du har dig der???
Den ligner bare vores på en prik .- var lige ved at tro min havde sneget sig hjemmefra
Mor til Liva skriver: Sikke nogle fine billeder - sikke meget sne og sikke et sødt billede af Dicte i hendes sweater Sig mig - hvor mange tænder har hun??
Hun har syv og den ottende er på vej
jannebjerre skriver: Er bare nødt til at spørge hvilken hund du har dig der??? Den ligner bare vores på en prik .- var lige ved at tro min havde sneget sig hjemmefra
Det er en border collie tæve, der hedder Molly
Dictes mor skriver: Det er en border collie tæve, der hedder Molly
Ejjj må jeg ikke lige se et billede af den??? Den ligner virkelig min hund helt vildt
Dictes mor skriver: Hun har syv og den ottende er på vej
Hold da helt op - det er jo et helt gebis man kunne se på billedet
Ingen sne her
Men her ser sådan her ud lige pt (Billedet er sakset fra nettet)
jannebjerre skriver: Ejjj må jeg ikke lige se et billede af den??? Den ligner virkelig min hund helt vildt
Jo det må du, hun er lige her. Og sikke en lækker border du har dig. Bruger du den til noget?
Jeg har ikke lige et billede, men det er virkelig voldsomt!
Manden ryddede 10 cm sne for to timer siden, og der ligger mindst 10 cm igen! Man kan ikke se ud af vinduet, så meget sneer det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128