Snevejr lad mig se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

twinboys

Vil også have mere sne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

malenecl

Her i Hirtshals i Nordjylland sner det også, men det er desværre ikke så meget . Men jeg nyder det sne der er der med noget julemusik! rigtig hygge.

Anmeld

23. november 2010

Heidi85

Hold da oppe nogle flotte billeder i har sendt ind her på langeland er her ingen ting overhoveder det regner  øv øv øv vil også have sne

Anmeld

23. november 2010

FrkT

nutche skriver:

ja kan godt se at du har rigtigt meget sne jamen bliver det nu for koldt, så må du lave et pitstop hos mig, så sørger jeg for kaffe på kanden

altså jeg har det lige modsat, jeg ville elske at ha så meget sne som dig... men da min mand kører meget langt hver dag, så er det super praktisk at det ikke har lagt sig på vejene (endnu)

Hvor langt kører han da? Jeg har 56 km hver vej, så i den sne er det virkelig et helvede.... har flere kollegaer fra Aulum faktisk!

Anmeld

23. november 2010

FrkT

twinboys skriver:

Vil også have mere sne  

Du må gerne komme herop og hente alt vores med ned til dig 

Anmeld

23. november 2010

Lone Jakobsen

FrkT skriver:

Hvor langt kører han da? Jeg har 56 km hver vej, så i den sne er det virkelig et helvede.... har flere kollegaer fra Aulum faktisk!

han kører til Brande.... mener det er 45km hver vej. for mig er alt over 30 min. kørsel langt

Anmeld

23. november 2010

FrkT

nutche skriver:

han kører til Brande.... mener det er 45km hver vej. for mig er alt over 30 min. kørsel langt

Hehe ja...

Anmeld

23. november 2010

twinboys

FrkT skriver:

Du må gerne komme herop og hente alt vores med ned til dig 

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kommer i aften...

Anmeld

23. november 2010

oerbaek

I Kalundborg er der ikke noget sne.... men en masse regn.

Anmeld

23. november 2010

Dot D

Her har det sneet hele dagen. Jeg er hjemme syg i dag Og for halvanden time siden ringede de fra skolen, om de måtte sende Sophie med bussen hjem, de kørte nemlig for sidste gang pga SNE. Så nu har jeg stået udenfor i næsten 40 minutter og ventet på bussen, så kom jeg i tanke om den her tråd og måtte lige tage et par billeder. Her er masser af sne, og lastbiler, der sidder fast på alle sider af vores lille by

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.