Snevejr lad mig se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Carina1977

Her var der hvidt udenfor da jeg stod op kl. 6.30 imorges og lige siden har det sneet helt vildt. Der er et kæmpe lag sne udenfor. Jeg er ret træt af det. Jeg skal op og til genoptræning, og min blærebetændelse er vist stadig ikke væk....det pencilin jeg fik, var åbenbart ikke tilstrækkelig. Så ikke smart hvis jeg bliver for kold, og det kan jo ligesom ikke undgås når det sner så meget

Jeg hader sne....jeg vil have sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

LouiseNielsen

Jeg skal pynte til jul på fredag, så håber der kommer sne inden... Det ville da være hyggeligt og gå og høre julemusik mens jeg pynter til jul og sneen daler udenfor...

Anmeld

23. november 2010

FrkC

Her på Mors har vi ingen sne Men der kommer da lidt hvidt sludagtigt ned Er ik helt sikker på om det er gået over i sne, men måske det kommer Det håber jeg

Anmeld

23. november 2010

Dictes mor

LouiseNielsen skriver:

Jeg skal pynte til jul på fredag, så håber der kommer sne inden... Det ville da være hyggeligt og gå og høre julemusik mens jeg pynter til jul og sneen daler udenfor...

I følge DMI skulle det sne resten af ugen

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

Dictes mor skriver:

I følge DMI skulle det sne resten af ugen

Jamen her er der bare ingenting, og lige nu ser det heller ik ud til det kommer..... 

Anmeld

23. november 2010

Dictes mor

LouiseNielsen skriver:

Jamen her er der bare ingenting, og lige nu ser det heller ik ud til det kommer..... 

Hvor ærgeligt. Jeg håber at det kommer, det er da ikke noget bedre

Anmeld

23. november 2010

Jetjen

Tandfeen i forklædning skriver:

Her på Mors har vi ingen sne Men der kommer da lidt hvidt sludagtigt ned Er ik helt sikker på om det er gået over i sne, men måske det kommer Det håber jeg

Kan heller blære os med andet end regn i Lemvig kommune..

Anmeld

23. november 2010

FrkT

Her har vi DESVÆRRE rigtig meget sne 

Som I også kan se herunder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2010

Diana...

FrkT skriver:

Her har vi DESVÆRRE rigtig meget sne 

Som I også kan se herunder...

Nej nej nej det så hyggeligt  Jeg kan se der lige så meget sne på den anden side af søen  Ihh hvor er det bare hyggeligt. 

Anmeld

23. november 2010

Pige2009

Ingen sne på Fyn - kun en masse slud og regn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.