Snevejr lad mig se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Diana...

FrkT skriver:

Jeg synes også det er hyggeligt når man har fri kun, og ikke skal afsted på arbejde.... men at komme på arbejde i det her sne er bestemt ikke sjovt. Og jeg har altså en hel del arbejdsdage endnu. Og svigerfar, som er hos os resten af vinteren, siger han hørte i vejrudsigten i går at det også skulle sne de næste 5 dage...  så kan der altså nå at komme meget mere sne!

Ja det er der.... de 4-5 km der nu er imellem os 

Jeg giver dig absolut ret det er ikke sjovt at køre i det her vejr. Manden er også på vej hjem og jeg er da lidt nervøs for han er ude og køre i det vejr. Men jeg synes det er så hyggeligt når man ikke skal ud og køre 

Men vi har godt nok fået meget og det sner endnu. 

Ja jeg så godt lige at de har lovet sne resten af ugen. Vi må håbe de gode til at ryddet og saltet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Pige2009

FrkT skriver:

Ja, nemlig....

Og var ved at sidde fast i indkørslen tidligere, arggghhhh (og jeg HAR vinterdæk på)

Sne er hyggeligt på alle andre tidspunkter, end når man skal ud og køre

Anmeld

23. november 2010

Maja88

nutche skriver:

her er lidt fra Aulum. desværre ligger det sig ikke på vejene endnu. så selv om det har sneet siden tidligt imorges, så ligger der faktisk ikke ret meget.

var oppe kl 4 i nat ca og der lå det på vejene. så var noget overrasket over det ikke gjorde det, da jeg stod op. men endnu mere overrasket var jeg da jeg kom til holstebro og der ingenting var

Anmeld

23. november 2010

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

var oppe kl 4 i nat ca og der lå det på vejene. så var noget overrasket over det ikke gjorde det, da jeg stod op. men endnu mere overrasket var jeg da jeg kom til holstebro og der ingenting var

æv hvor ærgeligt... men synes tit at Holstebro er de sidste der får 

Anmeld

23. november 2010

FrkT

twinboys skriver:

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kommer i aften...

Århhh det glæder jeg mig til  Vi har også fundet endnu mere, argggghhhh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.