Ansemusen skriver:
Hvis der ligger uløste problemer som du ikke tager dig af mens du tager medicinen får du det sandsynligvis ikke helt godt igen men muligvis bedre end uden medicinen. Og så kan symptomerne komme tilbage, når du stopper medicineringen.
Jeg vil virkelig anbefale dig noget terapi som suplement. Det er næsten det vigtigste!
Du bliver IKKE en anden person eller føler dig anderledes som sådan. Bare rolig 
Tror måske også bliver nødvendigt, med lidt terapi måske? jeg har netop uløste problemer - ting, jeg har aldrig har fået snakket ud om, og som jeg er sikker på har gjort mig til den person, jeg er idag 
Eks. 1. Min stedfar fik mig RKI, da jeg var 18 år - kom selv ud af det som 20 årig, da jeg fandt en skide sød bank(dame)
Desværre har jeg aldrig set en krone fra min stedfar, og min mor, som selv er deprimeret og førtidspensionist, har vel fortrængt det på en måde. Der blir´ aldrig snakket om det...
Eks. 2. Min rigtige far har sclerose, er også deprimeret, har desuden slidgigt, blind på det ene øje, halvblind på det andet, stive lede og bruger det meste af sin tid i sit køkken og kigger ud af vinduet. Som 12 årig, da min mor og far gik fra hinanden, vækkede han mig en nat og bad mig låse døren efter ham - han var på vej ud for at ta´ livet af sig selv! Først for et par år siden fandt jeg ud af, at det var min lillebror som lukkede ham ind igen. Han rystede så meget at han ikke kunne gøre det.
Desuden voldige kærester, mobning, misbrug og lign.
Så jo! Uløste problemer.
Anmeld