Hej! Jeg vælger ikke og være anonym, for egentlig skammer jeg mig ikke - er bare stolt over mig selv at jeg endelig har fået gjort noget ved mit problem.
Jeg har i lang tid følt mig magtesløs, utålmodig, sur, ked af det, og har snerret af folk, råbt af folk, grædt over ingenting, været ufattelig træt, haft manglende sexlyst, været stresset, spekuleret, tænkt, haft uro i benene, sovet meget dårligt, osv osv osv osv.
Allt de symptomer som peger på en depression, så jeg ringede til lægen i forrige uge, som bad mig komme ned. Vi blev så enige om at jeg skulle komme igen om en uge, hvor jeg havde skrevet om hvordan jeg har haft det i løbet af den uge. Det resulterede så i at jeg skulle begynde på "lykkepiller". Skal komme igen d. 13. dec. til en opfølgning.
Syns´ egentlig ikke det var flovt og snakke med ham, og heller ikke og hente pillerne på apoteket, hvor ekspeditenten spurgte lidt højt om jeg ville ha´ den billige udgave af "de har lykkepiller"?
Jeg skal ta´ en halv pille hver aften i en uge, inden jeg går i seng. De kan give noget kvalme, så jeg må godt ta´pillen om aftenen, så jeg evt. sover mig fra det. Efter den uge skal jeg ta´ en hel, men om morgenen, og om en 3-6 mdr. skulle jeg kunne mærke/se en forandring... Forhåbentlig?
Er spændt på om de hjælper? Nogen med erfaring?
Diana