Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Cris skriver: Selv om der er tradition med at starte med risgrød, ville jeg sige, at det er bedre med hirse. Ris kan blive til en kæmpe klumpe i maven, den suger meget væske og babien kan ende med ondt i den lille mave. Hirse er mildere. Men det bedste er vente til barnet er 6 måneder
Selv om der er tradition med at starte med risgrød, ville jeg sige, at det er bedre med hirse. Ris kan blive til en kæmpe klumpe i maven, den suger meget væske og babien kan ende med ondt i den lille mave. Hirse er mildere. Men det bedste er vente til barnet er 6 måneder
Er også kæmpe hirsegrød fan - Har faktisk slet ikke givet risgrød til Anton - Han er nu 8 mdr og har fået grød siden lige inden han var 4 mdr:0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Liva skriver: Sikke en forskel fra SP til SP... Jeg fik at vide at det var bedst at starte med Majs og ikke Ris da det kunne give hård mave...
Sikke en forskel fra SP til SP...
Jeg fik at vide at det var bedst at starte med Majs og ikke Ris da det kunne give hård mave...
BÅDE majs OG ris kan give hård mave! Og kartoffel(mos) og banan.
jeg syns at ris grøden er mest smags neutral. man kan købe økologisk rismel som bare skal koges med lidt vand. det er nemt og billigt og så kan du variere med hvilken frugt de skal ha til..
JustAnotherName skriver: BÅDE majs OG ris kan give hård mave! Og kartoffel(mos) og banan.
Liva har aldrig haft hård mave da hun fik majs grød ihvertfald
Joan ( Smallie ) skriver: Ris grød skulle ikke stoppe maven på samme måde som majs grød. I majs grød er der en masse stivelse i.
Ris grød skulle ikke stoppe maven på samme måde som majs grød. I majs grød er der en masse stivelse i.
Min erfaring er lige modsat...Runa får ondt i maven af Risgrød
Hvad skal man så give????? Runas mave fungerer dårligt på grød og mos...hun er 6 måneder på lørdag.
dorthemus skriver: Hvad skal man så give????? Runas mave fungerer dårligt på grød og mos...hun er 6 måneder på lørdag.
Får hun også hård mave ved majs??
Ellers kan du prøve boghvede eller hirse
Mor til Liva skriver: Får hun også hård mave ved majs?? Ellers kan du prøve boghvede eller hirse
Det er lidt bedre med majs, men ikke helt godt og det ødelægger vores nætter i øjeblikket
dorthemus skriver: Det er lidt bedre med majs, men ikke helt godt og det ødelægger vores nætter i øjeblikket
Øv
Synes mange taler godt for hirse, så det kunne du da prøve
Mor til Liva skriver: Øv Synes mange taler godt for hirse, så det kunne du da prøve
Det blir købt i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128