Se lige her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Jeg har selv haft tanken, men jeg har altså bestemt at der kun er en. Kan simpelthen ikke overskue hvis der er to, jeg er slet ikke så sej som Fie, Camilla og Catharina.

Så sådan er det bare.

Okay så....

M O A R ved bedst!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Rosa

Metchen skriver:

Tusind tak Rosa. Og du blander dig bare alt det du vil.

Du er sgu så dejlig. (Sagt med nordsjællandsk snobbestemme)

Nå synes du det? Du er sgu også daaajlig (med samme accent)

Anmeld

20. november 2010

Milka

Metchen skriver:

Tak søde Camilla.

Forresten, så har jeg fundet et rigtigt fint vintage Milka postkort inde fra Nillers arbejde. Kom til at tænke på dig da jeg så det.

årh det lyder fedt!!

Anmeld

20. november 2010

anna-jonas

Whhhheeeeee.............Mette-pigen..............SÅDAN!!! Stort, stort tillykke med de to streger................et lille sensommerbarn i vente, det ikk' så ring' endda.

Knus og huttilihut, fra Mette

Anmeld

20. november 2010

ooo

anna-jonas skriver:

Whhhheeeeee.............Mette-pigen..............SÅDAN!!! Stort, stort tillykke med de to streger................et lille sensommerbarn i vente, det ikk' så ring' endda.

Knus og huttilihut, fra Mette

Tusind tak Mette.

Ifølge terminsberegneren herinde har jeg termin d. 28. juli. Så jeg kommer højst sandsynligt til at være kæmpe stor i sommervarmen.

Må finde sådan et børnebassin, som jeg kan klemme kroppen ned i.

Anmeld

20. november 2010

Skouboe

HUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUU - for at citere Freja, der ikke kan sige Juhuu..

Det var så den manglende navler, var det ikke?? 2011 bliver også et godt Navle år.

Tillykke til jer begge to

Og bare tag det roligt. Panik anfald er HELT normalt, når man er gravid, eller konen er... De kommer med jævne mellemrum, også ved nummer 2

Anmeld

20. november 2010

Skouboe

Metchen skriver:

Tusind tak Mette.

Ifølge terminsberegneren herinde har jeg termin d. 28. juli. Så jeg kommer højst sandsynligt til at være kæmpe stor i sommervarmen.

Må finde sådan et børnebassin, som jeg kan klemme kroppen ned i.

27 juli er en FANTASTISK dag at føde på... ville jeg bare lige sige..

Anmeld

20. november 2010

ooo

Skouboe skriver:

HUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUU - for at citere Freja, der ikke kan sige Juhuu..

Det var så den manglende navler, var det ikke?? 2011 bliver også et godt Navle år.

Tillykke til jer begge to

Og bare tag det roligt. Panik anfald er HELT normalt, når man er gravid, eller konen er... De kommer med jævne mellemrum, også ved nummer 2

Tark søde Pernille.

Jo, jeg tror at jeg var efternøleren herinde. Så vi er tre der skal følges ad, hvis jeg husker rigtig?

Har sådan en mærkelig muren i maven, men det er vel totaaalt normalt. Ligesom når man skal til at have mens.

Anmeld

20. november 2010

Skouboe

Metchen skriver:

Tark søde Pernille.

Jo, jeg tror at jeg var efternøleren herinde. Så vi er tre der skal følges ad, hvis jeg husker rigtig?

Har sådan en mærkelig muren i maven, men det er vel totaaalt normalt. Ligesom når man skal til at have mens.

Jeg får det også til 3

Og mens murren er ganske normalt under graviditeten, det skal du ikke bekymre dig om. Du kan også godt bløde lidt på de tidspunkter, hvor du normalt ville have mens. 

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

Tark søde Pernille.

Vi er faktisk 4 eller 5 navlere med rogn i skuffen!! Dig, mig, Bondepigen, Vutborg (læste jeg i en anden tråd) og så en Ano, som jeg tror er den 5.!! Det er helt VILDT!!!

Bondepigen er 3 uger foran dig, og jeg er 3 uger foran bondepigen.. Vi kommer virkelig til at følges.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.