Se lige her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

ooo

bondepigen skriver:

TAK, nej du har fået noget andet vigtigt at foretage dig.

Skønt profilbillede i øvrigt. I ser dejlige ud sammen.

Det er så fedt at have nogen at følges med.

Hvor langt er det nu at du er henne nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Bondepigen

Metchen skriver:

Det er så fedt at have nogen at følges med.

Hvor langt er det nu at du er henne nu?

Ja det er. Jeg er lige gået ind i 7. uge... så små 3 uger foran dig...

Anmeld

20. november 2010

ooo

Rose <3 skriver:

Aaaarrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhh (skreget med bedste Malucca iver!!!)

Hvor er det dog fantastisk  KÆMPE stort TILLYKKE til dig og Niller-manden, med

Jeg testede 3+ something, og efter 30 sek. var den bragende positiv, og jeg regnede frem til jeg ville ha´termin den 2 april, lægen sagde den 4 april og ved NF blev den fastsat til den 3 april, såå det kan nemt passe at den er så RØD!!!

Men søde, nu har jeg lige tænkt en tanke, er det ikke en lille NYér babyer der gemmer sig derinde?? (Altså baby made in NY??)

Endnu engang KÆMPE stort tillykke herfra

Dronningen og jeg.

Tusind tak til dig og Dronningen." src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Det er ikke en NY baby, brugte lige en ti timers flyvetur fra NY til København på at styrtbløde. Sådan, så er der ingen tvivl der, skulle man mene.

Så sidder her med en Amager baby i maven. Vildt.

Og er glad for at høre, at din test også var meget positiv, blev lige helt i tvivl om det var mærkeligt, eller om jeg var 8 måneder henne uden liiige at vide det. Så er vi nok bare sådan nogen der er sprængfyldt med hormoner. Dejligt for Niller at skulle leve med det.

Anmeld

20. november 2010

ooo

bondepigen skriver:

Ja det er. Jeg er lige gået ind i 7. uge... så små 3 uger foran dig...

Ja, så er vores maver da rimeligt tæt på hinanden.

Anmeld

20. november 2010

ooo

Rosa skriver:

Jeg blander mig lige endnu en gang i en NS tråd og ønsker STORT TILLYKKE

Tusind tak Rosa. Og du blander dig bare alt det du vil.

Du er sgu så dejlig. (Sagt med nordsjællandsk snobbestemme)

Anmeld

20. november 2010

Bondepigen

Metchen skriver:

Ja, så er vores maver da rimeligt tæt på hinanden.

Jeps, det bliver så spændende.

Anmeld

20. november 2010

ooo

MORJESPERSEN skriver:

STORT TILLYKKE

Tarkk Fie.

Anmeld

20. november 2010

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Tusind tak til dig og Dronningen." src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Det er ikke en NY baby, brugte lige en ti timers flyvetur fra NY til København på at styrtbløde. Sådan, så er der ingen tvivl der, skulle man mene.

Så sidder her med en Amager baby i maven. Vildt.

Og er glad for at høre, at din test også var meget positiv, blev lige helt i tvivl om det var mærkeligt, eller om jeg var 8 måneder henne uden liiige at vide det. Så er vi nok bare sådan nogen der er sprængfyldt med hormoner. Dejligt for Niller at skulle leve med det.

Ikke for at "skræmme" dig, men øh min læge var faktisk i tvivl om der var dobbel op, da min test (som jeg pænt havde taget med ind til ham, se så kan man tale om at være GRØN i faget ) og hans test var så RØDE.

Ej ævvv, kunne lige se det for mig, lille bebs du er lavet i NY, men hvad pokker det er jo lige så godt at være en ægte amagerikaner (staves???)

Jeg sys nu er jeg var vældig sød og rar ved alle under min graviditet, men altså jeg havde jo så heller ikke et han-køn at lade div. homonoer går ud over..... Hmmmm måske det var derfor jeg svedte tran, fra dag 1   

Anmeld

20. november 2010

ooo

Milka skriver:

FANTASTISK!!! stort tillykke! 

Tak søde Camilla.

Forresten, så har jeg fundet et rigtigt fint vintage Milka postkort inde fra Nillers arbejde. Kom til at tænke på dig da jeg så det.

Anmeld

20. november 2010

ooo

Rose <3 skriver:

Ikke for at "skræmme" dig, men øh min læge var faktisk i tvivl om der var dobbel op, da min test (som jeg pænt havde taget med ind til ham, se så kan man tale om at være GRØN i faget ) og hans test var så RØDE.

Ej ævvv, kunne lige se det for mig, lille bebs du er lavet i NY, men hvad pokker det er jo lige så godt at være en ægte amagerikaner (staves???)

Jeg sys nu er jeg var vældig sød og rar ved alle under min graviditet, men altså jeg havde jo så heller ikke et han-køn at lade div. homonoer går ud over..... Hmmmm måske det var derfor jeg svedte tran, fra dag 1   

Jeg har selv haft tanken, men jeg har altså bestemt at der kun er en. Kan simpelthen ikke overskue hvis der er to, jeg er slet ikke så sej som Fie, Camilla og Catharina.

Så sådan er det bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.