Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eeeeeigh METTE - hvor FANTASTISK!! Den er jo råbende, bragende positiv!! KÆMPESTORT TILLYKKE! Det var da en af de bedste nyheder længe!!
Ida, der også er skruk - men shhhh sig det ikke til nogen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JUHUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! Tillykke tillykke tillykke, hvor er det fedt!!! Kæmpe tillykke med det gode nyheder, det er jo helt fantastisk!
idamaria83 skriver: Eeeeeigh METTE - hvor FANTASTISK!! Den er jo råbende, bragende positiv!! KÆMPESTORT TILLYKKE! Det var da en af de bedste nyheder længe!! Ida, der også er skruk - men shhhh sig det ikke til nogen
Ihh, Ida, tusind tak.
Synes også at du skal hoppe med på termin 2011 vognen.
Dictes mor skriver: JUHUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! Tillykke tillykke tillykke, hvor er det fedt!!! Kæmpe tillykke med det gode nyheder, det er jo helt fantastisk!
Tusind tak, jeg er også helt rundt på gulvet af glæde og nervøsitet.
Karo skriver: Hvor er det dog bare fantastisk Stort tillykke herfra
Hvor er det dog bare fantastisk Stort tillykke herfra
Taarrk Katja.
Metchen skriver: Narj, gør det NU. Kram fra Mette, der har siddet og skrevet speciale hele natten, og nu vil gå i seng.
Narj, gør det NU.
Kram fra Mette, der har siddet og skrevet speciale hele natten, og nu vil gå i seng.
Carla skal lige være lidt større for jeg var meget besværet af bækkenløsning sidst så hun skal lige kunne lidt mere selv så det ikke bliver så hårdt for Casper. He he.. Men jeg er totalt klar!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128