Se lige her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

ooo

kitty skriver:

Haha, er Niller helt rundt på gulvet??

Kitty, du er altså så sød.

Angående manden, så er der vist kun en ting at sige - Niller has left the building, bogstaveligt talt.

Han er taget til familietamtam på Fyn, mens jeg skulle blive her og arbejde på specialet. Det er mærkeligt at han er væk i weekenden, når vi nu lige har fundet ud af det. Men han kunne ikke melde afbud, da familien skulle samles på hvad der ville have været hans morfars første fødselsdag siden han døde.

Men han er glad, og bange, ligesom mig. Og så blev han ved med at kigge på mig på den der Barbara Cartland måde i går. I dag var han bare stresset over at skulle pakke, så han kom til af flere omgange at plante hans store fede sportstaske på mine fødder. Av.

Så stemningen i hytten er god, men vi har vist ikke helt forstået det endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

oo

YES! jeg fik sms fra Kitty tidligere, og det er bare SÅ fantastisk! Tillykke Metchen og Niller!!!!

Anmeld

20. november 2010

oo

bondepigen skriver:

Weeeee TILLYKKE! Så skal vi følges! Hvor er det skønt for jer!!!

Det er SKØNT at være mor, så du kan godt glæde dig!

WHAT?! jeg havde sgu da ikke opfattet at du er gravid!!! jøsses mand, jeg kan jo overhovedet ikke følge med længere! TILLYKKE

Anmeld

20. november 2010

oo

nåhjo - og hvis man ikke står og siger bare en lille smule "fuck!" når man får de to streger, så tror jeg ikke man blir særligt gode forældre, så omfavn din "bangehed" og tænk at du kun er bange fordi du forstår hvor helt igennem STORT det her er og at du gerne vil være den bedste mor nogensinde. for det er vist i virkeligheden der ens "bangehed" sidder, ikk?

Anmeld

20. november 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

WHAT?! jeg havde sgu da ikke opfattet at du er gravid!!! jøsses mand, jeg kan jo overhovedet ikke følge med længere! TILLYKKE

TAK, nej du har fået noget andet vigtigt at foretage dig.

Skønt profilbillede i øvrigt. I ser dejlige ud sammen.

Anmeld

20. november 2010

MORJESPERSEN

Metchen skriver:

Prøv lige at se hvad vi fandt ud af i går. (Og nu her til morgen igen, man skal jo liiige være sikker)

Efter beregningerne er jeg 4+2 i dag, det er helt vildt mærkeligt at tænke på at jeg skal være moar. Mærkeligt, skræmmende og så fantastisk.

STORT TILLYKKE

Anmeld

20. november 2010

Milka

FANTASTISK!!! stort tillykke! 

Anmeld

20. november 2010

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Prøv lige at se hvad vi fandt ud af i går. (Og nu her til morgen igen, man skal jo liiige være sikker)

Efter beregningerne er jeg 4+2 i dag, det er helt vildt mærkeligt at tænke på at jeg skal være moar. Mærkeligt, skræmmende og så fantastisk.

Aaaarrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhh (skreget med bedste Malucca iver!!!)

Hvor er det dog fantastisk  KÆMPE stort TILLYKKE til dig og Niller-manden, med

Jeg testede 3+ something, og efter 30 sek. var den bragende positiv, og jeg regnede frem til jeg ville ha´termin den 2 april, lægen sagde den 4 april og ved NF blev den fastsat til den 3 april, såå det kan nemt passe at den er så RØD!!!

Men søde, nu har jeg lige tænkt en tanke, er det ikke en lille NYér babyer der gemmer sig derinde?? (Altså baby made in NY??)

Endnu engang KÆMPE stort tillykke herfra

Dronningen og jeg.

Anmeld

20. november 2010

Rosa

Jeg blander mig lige endnu en gang i en NS tråd og ønsker STORT TILLYKKE

Anmeld

20. november 2010

ooo

Tjuhl skriver:

nåhjo - og hvis man ikke står og siger bare en lille smule "fuck!" når man får de to streger, så tror jeg ikke man blir særligt gode forældre, så omfavn din "bangehed" og tænk at du kun er bange fordi du forstår hvor helt igennem STORT det her er og at du gerne vil være den bedste mor nogensinde. for det er vist i virkeligheden der ens "bangehed" sidder, ikk?

Det håber jeg at du har ret i.

Jeg var jo ellers sådan lidt "hmmm" over at Niller sagde at han var en smule bange (faktisk var ordet SKIDEBANGE), for jeg var da bare SÅÅÅ parat da vi sidst snakkede om det. Nu er det mig der er ved at dø over tanken. Det er altså ret stort, hvis man nu ellers skulle være i tvivl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.