Se lige her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

ooo

LIZO skriver:

et kæmpe tillykke her fra

men mon ikke du er lidt længere henne for når den er så tydelig og du kun er 4+2.. de gange jeg har testet så tidligt har stregene kun været meget svag. og først lidt længere henne været så tydlig..

hvor er det bare fedt for jer.. det gik først op for mig da jeg var ved lægen og få lavet vandrejournal.

Jeg må indrømme at jeg også selv synes stregen er meget tydelig, og den var der med det samme.

Men jeg fik min mens den 21. oktober, så tror at det er rigtigt. Men kan heller ikke helt forstå det, for kan huske at have kigget på andres tests hvor de har været meget utydelige så tidligt i forløbet.

Nu bliver jeg helt i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

LIZO

Metchen skriver:

Jeg må indrømme at jeg også selv synes stregen er meget tydelig, og den var der med det samme.

Men jeg fik min mens den 21. oktober, så tror at det er rigtigt. Men kan heller ikke helt forstå det, for kan huske at have kigget på andres tests hvor de har været meget utydelige så tidligt i forløbet.

Nu bliver jeg helt i tvivl.

ja men derfor kan man godt være 1 uge længere henne det ville os give det tydligere resultat..

men til nf vil de helt sikkert rykke på teminen allivel. gør de altid.. og så vil du jo bare ha kortert til termin..  men snak evt med lægen om det..

Anmeld

20. november 2010

ooo

LIZO skriver:

ja men derfor kan man godt være 1 uge længere henne det ville os give det tydligere resultat..

men til nf vil de helt sikkert rykke på teminen allivel. gør de altid.. og så vil du jo bare ha kortert til termin..  men snak evt med lægen om det..

Blev lige helt bange for at jeg er ligesom en af de der fra de unge mødre, der ikke opdager at de er gravide før de får veer.

Jeg er jo helt ny i det her, så skal lige forstå. Kan jeg godt være en uge længere henne, selvom jeg ved at jeg havde mens d. 21. oktober?

Undskyld spørgsmålene, men er helt grøn.

Anmeld

20. november 2010

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Prøv lige at se hvad vi fandt ud af i går. (Og nu her til morgen igen, man skal jo liiige være sikker)

Efter beregningerne er jeg 4+2 i dag, det er helt vildt mærkeligt at tænke på at jeg skal være moar. Mærkeligt, skræmmende og så fantastisk.

TILLYKKKKKKKKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

20. november 2010

msax

Metchen skriver:

Blev lige helt bange for at jeg er ligesom en af de der fra de unge mødre, der ikke opdager at de er gravide før de får veer.

Jeg er jo helt ny i det her, så skal lige forstå. Kan jeg godt være en uge længere henne, selvom jeg ved at jeg havde mens d. 21. oktober?

Undskyld spørgsmålene, men er helt grøn.

hmm... der jo ikke noget galt i at være ung mor og nu har du jo "opdaget" det....

Hvor langt du er henne, kommer an på hvornår du havde din sidste ægløsning og ikke menstruation. Nogle har ægløsning lige midt imellem to blødningsperioder, andre har lige efter sidste blødning og andre lige inden næste blødning. Det er meget lettere at "regne" ud hvis en cyklus kører helt efter bogen, med blødning hver 28. dag (eller hvordan) det nu lige er.

Men lægen regner også fra sidste menstruation. Også kan det jo være at du bare har et meget højt hormon nivaeu - det er der jo nogen der har. Min test var også MEGET tydelig...

Anmeld

20. november 2010

TbCp

JJAAAAA SGU!!!

Tillykke!!!

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIJ!!!!! Nu sidder Kitty og tuder!! For pokker, Metchen!! Så kom du med i stimen, som jeg skrev den anden dag!!!!

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!

For pokker altså, jeg er helt oppe og ringe!!!

Ang. stregerne, så tror jeg godt du kan være 4+2. Jeg tog min test 3+4, og de var også ret tydelige... Så det kan godt være du er lidt længere, men det kan også være den er god nok.. Det er jo forskelligt hvor hurtigt man danner HCG!!

Ej hvor er jeg altså glad på Jeres vegne!!

Anmeld

20. november 2010

Vinker

Metchen skriver:

Prøv lige at se hvad vi fandt ud af i går. (Og nu her til morgen igen, man skal jo liiige være sikker)

Efter beregningerne er jeg 4+2 i dag, det er helt vildt mærkeligt at tænke på at jeg skal være moar. Mærkeligt, skræmmende og så fantastisk.

Weeeeeeeeeeeeeehiiiiiiii Guuuuuud hvor er det bare VIIIIIILDT!

KÆMPE KÆMPE TILLYKKE - Nej hvor er det FEDT for jer

Sad så sent som igår og tænkte på at NU måtte der altså godt snart ske noget hos jer og vupti så er den der jo. Arg men det er jo PERFEKT. Og den der test er da bare total mega meget POSITIV

TILLYKKE TILLYKKE

Anmeld

20. november 2010

ooo

Tusind tak allesammen.

Jeg veksler mellem at være SÅ glad, bange og til ikke helt at forstå det.

Jeg kan jo godt se at der er en her i lejligheden der er gravid, men er det mig???

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Tusind tak allesammen.

Jeg veksler mellem at være SÅ glad, bange og til ikke helt at forstå det.

Jeg kan jo godt se at der er en her i lejligheden der er gravid, men er det mig???

Haha, er Niller helt rundt på gulvet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.