LouiseNielsen skriver:
Hmmm... Glæder du dig ik helt vild til det er din tur til at blive haglet ned her på baby. For det mindste der bliver gjort som folk herinde ikke er enige i, så bliver "de kendte" da svinet til.....
Ikke godt du var ved at kværke bettemand i gulerodsmos... (Mangler en smile der blinker, som virker)
Krammer......
Jo... efter de sidste par dages tråde, er jeg sgu begyndt at tænke mere over det!!! jeg synes det begynder at være direkte mobning herinde - men når folk så får svar på tiltale (og finder ud af at mange fra de unge mødre er herinde) trækker de i land. det har jeg på igen måde nogen form for respekt for. Jeg er heldigvis ikke "ung" - jeg står ved mine handlinger, og jeg gør det på MIN måde, for den synes JEG fungerer. Så hvis de har noget dårligt at sige, så må de sige det. Vi talte om det igår min kæreste og jeg... og vi kan næsten ikke vente på, at den første ikke-tvillinge-mor begynder at hakke på os på dette forum... 
Vi er altid åbne overfor råd - men vil sortere hvad vi kan bruge og ikke bruge. Man kan altid blive bedre, og måske sidder der en tvillingemor derude som ville kunne give praktiske råd til at gøre vores hverdag nemmere... ellers fortsætter vi som vi gør nu.
HAHAHAHA... Ja han var møgtræt og prøvede alligevel at presse mad ned i ham. DÅRLIG IDÉ!!! Jeg fik vist også ævlet noget om, at de betyder verden for mig - men verden ikke kun består af dem. Verden er stadig også inkl. mig - og at jeg synes det er vigtigt at huske at en glad mor giver glade børn osv osv osv. jeg siger også noget med at jeg går i bad hver morgen, og så må de hyle i 5 min det tager - HAHAHAHA - kan du se den blive modtaget her på baby.dk for tiden????

Anmeld