Om de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Diana...

Loa skriver:

Hun fandt vist sammen med en anden da hende og Peter gik fra hinanden, men hvordan det går med hende nu, ved jeg (desværre) ikke..... Hvis de stadig er sammen, bliver hun sikkert forsørget af ham

hi hi ok endnu engang tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Shibby

Christina havde en affærre-og ham hun havde en afærre med bor hun sammen med i dag. Han har 3 børn fra tidligere som lucas virker glad for

Glæder mig til tvillingeprogrammet

Kama,-hvordan går det med dine små bebser?

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Carina1984 skriver:

OK hva skete der lige for mine smileyer?

Det er fordi du trækker dem ind det skal man ikke gøre mere man skal bare trykke på dem 

Anmeld

18. november 2010

Malene84

LouiseNielsen skriver:

Hmmm... Glæder du dig ik helt vild til det er din tur til at blive haglet ned her på baby. For det mindste der bliver gjort som folk herinde ikke er enige i, så bliver "de kendte" da svinet til.....

Ikke godt du var ved at kværke bettemand i gulerodsmos... (Mangler en smile der blinker, som virker)

Krammer......

Jo... efter de sidste par dages tråde, er jeg sgu begyndt at tænke mere over det!!! jeg synes det begynder at være direkte mobning herinde - men når folk så får svar på tiltale (og finder ud af at mange fra de unge mødre er herinde)  trækker de i land. det har jeg på igen måde nogen form for respekt for. Jeg er heldigvis ikke "ung" - jeg står ved mine handlinger, og jeg gør det på MIN måde, for den synes JEG fungerer. Så hvis de har noget dårligt at sige, så må de sige det. Vi talte om det igår min kæreste og jeg... og vi kan næsten ikke vente på, at den første ikke-tvillinge-mor begynder at hakke på os på dette forum...

Vi er altid åbne overfor råd - men vil sortere hvad vi kan bruge og ikke bruge. Man kan altid blive bedre, og måske sidder der en tvillingemor derude som ville kunne give praktiske råd til at gøre vores hverdag nemmere... ellers fortsætter vi som vi gør nu.

HAHAHAHA... Ja han var møgtræt og prøvede alligevel at presse mad ned i ham. DÅRLIG IDÉ!!! Jeg fik vist også ævlet noget om, at de betyder verden for mig - men verden ikke kun består af dem. Verden er stadig også inkl. mig - og at jeg synes det er vigtigt at huske at en glad mor giver glade børn osv osv osv. jeg siger også noget med at jeg går i bad hver morgen, og så må de hyle i 5 min det tager - HAHAHAHA - kan du se den blive modtaget her på baby.dk for tiden????

Anmeld

18. november 2010

>>Carina<<

Diana... skriver:

Det er fordi du trækker dem ind det skal man ikke gøre mere man skal bare trykke på dem 

ahh fandt jeg ud af  tak

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Shibby skriver:

Christina havde en affærre-og ham hun havde en afærre med bor hun sammen med i dag. Han har 3 børn fra tidligere som lucas virker glad for

Glæder mig til tvillingeprogrammet

Kama,-hvordan går det med dine små bebser?

Nå for pokker. Tak for svar. Så har i Lucas hver anden weekend eller? 

Knus

Anmeld

18. november 2010

Malene84

KaMa skriver:

Jeg glæder mig så meget til at se det program! Håber bare ikke du er alt for heltindeagtig. Jeg skal jo stadig kunne overbevise folk om, at det er ret hårdt til tider med to... hahahah.

hahaha smukke... bare rolig... jeg giver på INGEN måde grund til at tro det er nemt. haha.

Anmeld

18. november 2010

Charlotte Wberg

Synes I tager parti dér hehe...

Jeg har dog selv grinet meget af Christina og Peter da de var sammen, og tænkt "Hvordan fan kan han holde til det" men igen er der jo så meget man ikke ser af deres liv og dagligdag...

Det er da dejligt for begge Katharina og Peter at de har det godt sammen, men nu er de jo også "vokset" lidt siden opstarten af DUM. hehe....

Anmeld

18. november 2010

Malene84

Shibby skriver:

Kanon ^^ Glæder mig til at sidde og lure dig af. Lyder det ikke dejligt Håber du har en sød tilrettelægger og en dejlig kameramand ^^

-Btw, der kan være meget lort i blive en del af en medieverden,men der er satme også meget hjerte agtigt guld i det. Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for de mennesker jeg har mødt,det liv jeg har fået og de muligheder jeg nu har. Der er filmet scener jeg ville ønske jeg kunne slette,men der er altså både lort og guld i det her. Jeg endte med mere guld end noget andet,og det er jeg taknemlig for ^^ Håber du får en fantastisk tid i den her verden, Jeg stod og talte med en fra redaktionen for et par uger siden om tvillingeprogrammet og havde glemt alt om at du havde snakket om at du måååske ville med. Der talte vi netop om hvor meget danmark mangler at vide noget mere om tvillinger på både godt og ondt. Ingen ved rigtigt noget, og jeg tror at det der bliver en succes

Hvor er du bare sød. Tusind tak

Ja præcis... eftersom jeg får skideballe af folk alle steder, fordi min campvogn fylder lidt i gadebillede, skal der sgu fokus på tvillingeområdet

Man må i den grad sige du er endt ud med guld... ÅÅÅÅHHHH I er så søde sammen!!! Og nej hvor det altså klær' den lejlighed at du er kommet ind i billedet (sorry Christina - hvis du læser med)

De virker super søde, ærlige og kompetente. Håber meget det holder.

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Charlotte Wberg skriver:

Synes I tager parti dér hehe...

Jeg har dog selv grinet meget af Christina og Peter da de var sammen, og tænkt "Hvordan fan kan han holde til det" men igen er der jo så meget man ikke ser af deres liv og dagligdag...

Det er da dejligt for begge Katharina og Peter at de har det godt sammen, men nu er de jo også "vokset" lidt siden opstarten af DUM. hehe....

Vi kan jo kun udtale os ud fra det vi ser. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.