Om de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Malene84

Carina1984 skriver:

Har I valgt at deltage i det program du engang skrev om? A la Årgang 0 med tvillinger? :-)

Ja lige præcis... vi endte med at gå imod alles råd om at lade være. hehe... virkelig... typisk os!! Men vi vil gerne hjælpe dem med at vise hverdagen med tvillinger, da vi selv kunne have brugt det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Shibby

Kunne ikke ha svaret bedre end loa!

Anmeld

18. november 2010

>>Carina<<

Malene84 skriver:

Jeg har underskrevet en kontrakt - så må ikke fortælle det helt store (endnu), men det er en program om tvillinger - et meget kærligt program, der skal forsøge at skiltre dagen for tvillingefamilier rundt omkring i Danmark  Bliver sendt til Januar på tv2 

jubii det glæder jeg mig til at se :-)

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Jeg har underskrevet en kontrakt - så må ikke fortælle det helt store (endnu), men det er en program om tvillinger - et meget kærligt program, der skal forsøge at skiltre dagen for tvillingefamilier rundt omkring i Danmark  Bliver sendt til Januar på tv2 

Ihh hvor spændende det må jeg se 

Anmeld

18. november 2010

Loa

Diana... skriver:

Ok ej hvor sjovt at de så fandt sammen, ved du om det var gennem programmet de mødtes. 

Ja jeg synes heller ikke lige de var for gode sammen og kunne heller ikke havde hende præcis af de grunde du nævner. Godt de så hår mødt hinanden og har det godt sammen det jo dejligt. 

Har de så deltaget i de unge mødre sammen efter de har mødt hinanden eller? Ej sikke med spørgsmål men lige det par havde jeg tænk over efter hvornår de mon gik fra hinanden eller om det alligevel lykkes dem og få styr på det, men det gjorde det så ikke 

Ja det  via de unge mødre, vistnok den gang der var det galla fest i forbindelse med program 200 de mødtes....

Jeps de har været med sammen i de nye afsnit der kører nu, og det er så utrolig en forskel at se på Peter (selvfølgelig er han også blevet ældre) men dengang med Christina skulle han næsten hele tiden undskylde hendes opførsel, og mens han knoklede med fuldtidsarbejde skulle han lige sætte vægge op derhjemme mens Christina tog på stranden og fik veninderne til at skifte Lucas

Nu her virker Peter bare så forelsket i Katharina og de virker til at være et meget mere ligeværdigt par......

Anmeld

18. november 2010

>>Carina<<

Malene84 skriver:

Ja lige præcis... vi endte med at gå imod alles råd om at lade være. hehe... virkelig... typisk os!! Men vi vil gerne hjælpe dem med at vise hverdagen med tvillinger, da vi selv kunne have brugt det!!!

Jeg syns det er fedt nok I gør det. Mit indtryk af dig herinde, gør at jeg tror det blir et godt 'forbillede' :-)
Glæder mig til at se dig og drengene på tv :-)

Carina som syns det gerne snart må blive januar :-)

Anmeld

18. november 2010

Malene84

Carina1984 skriver:

Jeg syns det er fedt nok I gør det. Mit indtryk af dig herinde, gør at jeg tror det blir et godt 'forbillede' :-)
Glæder mig til at se dig og drengene på tv :-)

Carina som syns det gerne snart må blive januar :-)

Damn... det er da det sødeste jeg har fået af vide LÆNGE!!! Jeg håber meget at kunne leve op til dine forventninger... men må indrømme at min moder-metode ikke altid er efter bogen.

TUUUUUUUUUSIND TAK

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Loa skriver:

Ja det  via de unge mødre, vistnok den gang der var det galla fest i forbindelse med program 200 de mødtes....

Jeps de har været med sammen i de nye afsnit der kører nu, og det er så utrolig en forskel at se på Peter (selvfølgelig er han også blevet ældre) men dengang med Christina skulle han næsten hele tiden undskylde hendes opførsel, og mens han knoklede med fuldtidsarbejde skulle han lige sætte vægge op derhjemme mens Christina tog på stranden og fik veninderne til at skifte Lucas

Nu her virker Peter bare så forelsket i Katharina og de virker til at være et meget mere ligeværdigt par......

Det er jo bare dejligt for dem begge. 1000 tak fordi du gad svar mig. 

Anmeld

18. november 2010

LouiseNielsen

Malene84 skriver:

Ja det står nemlig også I vores kontrakt (også med sand tv), så forstod heller ikke helt al den brok  men hmmmmm... vi må ikke se vores program inden det bliver sendt. ØV!!! Har sagt mange dumme ting, og slår næsten min søn ihjel med gulerodsmos imens de filmer. det skal nok blive spændende

Hmmm... Glæder du dig ik helt vild til det er din tur til at blive haglet ned her på baby. For det mindste der bliver gjort som folk herinde ikke er enige i, så bliver "de kendte" da svinet til.....

Ikke godt du var ved at kværke bettemand i gulerodsmos... (Mangler en smile der blinker, som virker)

Krammer......

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Damn... det er da det sødeste jeg har fået af vide LÆNGE!!! Jeg håber meget at kunne leve op til dine forventninger... men må indrømme at min moder-metode ikke altid er efter bogen.

TUUUUUUUUUSIND TAK

Og det er der ingen af os der er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.