Shibby skriver:
Hvor må det gøre ondt at sidde med den ene når man kan høre den anden græde
Dine forældre hjælper dig så godt som de kan ikke?
Havde faktisk ikke tænkt på at babysvømining primært kun er aktuelt for solobørn som du kalder det.. Man må føle sig udelukket fra mange tilbud og aktiviteter som andre får 
Udfra dine indlæg syntes jeg det er gået hurtigt fremaf med dig og dine børn. Du har hurtigt lært det her, og det syntes jeg er sejt gået 
TAK 
Mine børn er også lette. Sover godt, er raske, kornfede og trives, så bliver det jo hurtig lettere.
Jeg bor hos mine forældre, og DET er jo også guld værd selvom jeg selv klare børnene herhjemme for det meste. Vi flytter om en måned. Har fået lejlighed lige ved siden af. Skønt at kunne ringe efter dem, når det brænder på.
Om aftenen når det kan brænde på med to ulykkelige børn, så hjælper min mor eller far med at trøste det andet barn. Det er bare svært alligevel, da jeg føler - ja, har en trang til at gøre det selv. Så grimt. Jeg ved jo bedst som mor. Kender lige det, der gør, at de bliver trygge igen. Glæder mig til at de bliver så store, at de kan sidde hos mig begge to - og evt. kan forstå, at de må vente lidt.
Anmeld