Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Tystys14

michelledam skriver:

så har i det godt er det det der betyder noget ikke hvad andre siger...

Helt enig  min kæreste og jeg har som sagt 13 år til forskel, men er helt perfekte for hinanden. (skulle dog lige lærer at, glemme hans erfaring i forhold til min egen ) men efter jeg har lært mig selv det ikke betyder noget, er alt helt perfekt.

Var det gået galt i dette forhold, ville det 100% være min egen skyld og misundelse. Alder betyder intet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Mother-love

Cho skriver:

Helt enig  min kæreste og jeg har som sagt 13 år til forskel, men er helt perfekte for hinanden. (skulle dog lige lærer at, glemme hans erfaring i forhold til min egen ) men efter jeg har lært mig selv det ikke betyder noget, er alt helt perfekt.

Var det gået galt i dette forhold, ville det 100% være min egen skyld og misundelse. Alder betyder intet

jeg ved ikke om jeg ville give mig selv skylden hvis det ikke gik imellem min kæreste og jeg.. da vi begge har et godt temperament. men selvom der er den alders forskel så er det ikke noget vi mærker på nogen måder. da han er meget yngre af sind og jeg er lidt mere moden end dem på min egen alder...

Anmeld

25. november 2010

liwsmor

Anonym skriver:

Er det meget "slemt" at være sammen med en på 21, når man selv er 15? Mine venner bliver ved med at dunke mig i hovedet, med min kærestes alder! Jeg syntes ikke det gør nogen ting, men efterhånden syntes jeg næsten jeg må lyve om hans alder, når folk spørger... Øv...

Så er det meget med 6 års forskel?

min kæreste og jeg er 10 år imellem, og det da ikke lemt, vi har det mega godt samme

Anmeld

25. november 2010

liwsmor

Anonym skriver:

Er det meget "slemt" at være sammen med en på 21, når man selv er 15? Mine venner bliver ved med at dunke mig i hovedet, med min kærestes alder! Jeg syntes ikke det gør nogen ting, men efterhånden syntes jeg næsten jeg må lyve om hans alder, når folk spørger... Øv...

Så er det meget med 6 års forskel?

min kæreste og jeg er 10 år imellem, og det da ikke lemt, vi har det mega godt samme

Anmeld

25. november 2010

mortilnoahogmelina

Jeg kan ikk se noget problem i det .

Så længe aat i har det godt sammen og du ikk føler dig presset til noget . Så synes jeg da bare du skal holde fast i din kæreste . Og så være ligeglade med alle de dumme kommentare .

- Jeg har selv haft en kæreste hvor der er en del aldesforskel . jeg var 18 han var 30 så kender godt til alle de kommentar der .

Du skal bare lukke af for dem .

Dog er min kæreste idag kun 1 år ældre end mig og vi venter vores første barn .

>:<

Anmeld

25. november 2010

oerbaek

Jeg kan ikke se noget problem i det...

Da jeg var 16 mødte jeg den sødeste fyr (min venindes storebror) som dengang var 20... vi blev kærester og jeg fik mange kommentarer om at han var da ikke noget for mig han var da for gammel osv, selvom der ikke var mere end 4 år mellem os

Jeg er stadig sammen med ham vi er blevet gift og venter vores 3 barn. har været sammen i 12 år nu og det er bare så dejligt...

Min svigerindes mand er 12 år ældre end hende og de har det også bare super godt sammen så jeg vil sige alder er kun et tal, det kommer jo an på hvordan man har det sammen og hvis man ikke føler aldersforskellen gør noget så er det jo bare det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.