JulieE skriver:
Hmm... Altså. Som flere andre skriver kommer det hele meget an på tonen det blev sagt i... Jeg har altså også sagt mange mærkelige og upædagoiske ting til mineunger da de var små, men ikke vredt eller råbende. I den alder erd et jo mere betoningen det kommer an på... For det er ikke ok at råbe og tale vredt/højt til en lille baby
OG ærligt indrømmet jeg har altså fisket hånden/fingeren ud af munden på begge mine og listet sutten ind istedet... Havde bestemt ike lyst til at de skulle begynde at sutte på tommelfinger 
Og begge mine har siddet i en skråstol, simpelt hen for at få hænderne fri, da jeg har været meget alene hjemme (læs fra mandag til fredag i perioder) så jeg også kunne få et bad, en mad eller lignende. men de skisme ikke siddet deri længere end anbefalet og slet ikke sove deri 
Når jeg skulle have hænderne fri når jeg var alene med baby så havde jeg en puslepude (en af de der helt flade skulmgummipuder med lidt skrå sider) som jeg tog med rundt i huset og så kunne de ligge på den, enten på ryggen eller maven. Så havde jeg fri til at smutte i bad eller andet mens deres ryg lå og blev enten trænet ellet strakt

Ps. Ingen af mine børn har brugt sut men har i en kort periode brugt deres tommelfinger, de gjorde det max 2 måneder og så holdt de op af sig selv
Anmeld