Er det min hjerne der er helt skør eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.860 visninger
46 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Anonym trådstarter

Var hjemme hos en bekendt hvor baby sidder i stol på gulvet og er faldt i søvn. Babyen på 1 mdr. +/- har tabt sutten og tager jo bare sin finger, hvilket for mig er en helt normal ting for babyer.

Far går så forbi og kigger på baby og hiver fingeren ud af munden og siger " det vil jeg bare ikke se på"..

Jeg er rystede, det er et lille spædbarn. Han kan da ikke snakke sådan til et lille barn, hvad bilder han sig ind?

Er det mig der er helt tosset eller hvad? - Bliver helt ked af det, kan ikke se på sådan noget. Blev helt mundlam.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Vial

Det kommer da helt an på tonen. Jeg siger da også nogle gange nogle upædagogiske ting til mine børn. Bare man siger det sødt, så er det jo okay. Altså så længe de er så små.

Jeg har lige i samme øjeblik udtalt til min datter: Ved du hvor højt mor elsker dig? Og tilføjet. Det tror jeg ikke, for så havde du da ikke skreget så meget.. Total langt ude sagt, men man snakker jo bare! Hvis du forstår. Den gad jeg da heller ikke at bilve citeret for ude i byen.

Anmeld

15. november 2010

<3

Jeg undrer mig mere over at et så lille barn sidder i stol ??

Det med fingeren - altså herregud, så længe de sover og de er så små så som kama siger at tonefaldet er i orden så er det fint.

Jeg sagde og MANGE gange da Tjalfe var helt lille og bare ikke sov "men mor elsker dig" - jeg tænkte en masse ting men sagde højt den sidste del at på trods alt så elsker jeg dig nu stadig. Det vil da også sikkert syntes mærkeligt for nogen!

Anmeld

15. november 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Det kommer da helt an på tonen. Jeg siger da også nogle gange nogle upædagogiske ting til mine børn. Bare man siger det sødt, så er det jo okay. Altså så længe de er så små.

Jeg har lige i samme øjeblik udtalt til min datter: Ved du hvor højt mor elsker dig? Og tilføjet. Det tror jeg ikke, for så havde du da ikke skreget så meget.. Total langt ude sagt, men man snakker jo bare! Hvis du forstår. Den gad jeg da heller ikke at bilve citeret for ude i byen.

Han siger tit ting man bare ikke siger til børn.. Meget vredt sagt. Han er ikke særlig pædagogiske, men det der var over grænsen sys jeg.

blev selv helt forskrækkede da han sagde det.

Anmeld

15. november 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Jeg undrer mig mere over at et så lille barn sidder i stol ??

Det med fingeren - altså herregud, så længe de sover og de er så små så som kama siger at tonefaldet er i orden så er det fint.

Jeg sagde og MANGE gange da Tjalfe var helt lille og bare ikke sov "men mor elsker dig" - jeg tænkte en masse ting men sagde højt den sidste del at på trods alt så elsker jeg dig nu stadig. Det vil da også sikkert syntes mærkeligt for nogen!

Jeg har aldrig hørt ham sige søde ting til sit barn..

Ja barnet sidder i en skråstol

Anmeld

15. november 2010

<3

Anonym skriver:

Jeg har aldrig hørt ham sige søde ting til sit barn..

Ja barnet sidder i en skråstol

Ej men der er der mange mænd og kvinder der har svært ved med så små børn og nej en så lille baby må bestemt ikke sidde og sove i skråstol. Det er fra 20min om dagen fra tror jeg 3mdr af...

Anmeld

15. november 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Ej men der er der mange mænd og kvinder der har svært ved med så små børn og nej en så lille baby må bestemt ikke sidde og sove i skråstol. Det er fra 20min om dagen fra tror jeg 3mdr af...

Har jeg sagt det???

Det er ikke mit barn. Men ja jeg ved da udmærket godt at et barn ikke må sidde der længe af gangen. Men det gør de og det er vel deres valg.. Jeg kan bare ikke at han taler sådan til sin børn.. Det er tydeligt at se han slet ikke kan finde sin rolle som en lille familie.. Dette er en ting ud af 1000 så jeg har hørt og set på..

Anmeld

15. november 2010

<3

Anonym skriver:

Har jeg sagt det???

Det er ikke mit barn. Men ja jeg ved da udmærket godt at et barn ikke må sidde der længe af gangen. Men det gør de og det er vel deres valg.. Jeg kan bare ikke at han taler sådan til sin børn.. Det er tydeligt at se han slet ikke kan finde sin rolle som en lille familie.. Dette er en ting ud af 1000 så jeg har hørt og set på..

Nej men din undren går på hvordan han taler og min går på at du ikke finder det mærkeligt at et så lille barn sidder i skråstol.

Anmeld

15. november 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Nej men din undren går på hvordan han taler og min går på at du ikke finder det mærkeligt at et så lille barn sidder i skråstol.

Jo, men jeg kan da ikke stå og sige hvad de skal og ikke skal. Barnet har også fået mos i den alder. Må barnet da slet ikke endnu. Og så Brokker han sig over at barnet kaster det op igen.. Altså så kunne jeg jo blive ved?

Anmeld

15. november 2010

<3

Anonym skriver:

Jo, men jeg kan da ikke stå og sige hvad de skal og ikke skal. Barnet har også fået mos i den alder. Må barnet da slet ikke endnu. Og så Brokker han sig over at barnet kaster det op igen.. Altså så kunne jeg jo blive ved?

Jamen hvis det er så slemt så må du jo melde dem til kommunen. At give et barn mos osv. er helt uansvarligt i den alder. Du har faktisk pligtanmeldelse når det som du nu beskriver handler om omsorgssvigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.