det har jeg sgu også sagt til Laura når jeg ikke synes hun skulle sutte på tommelfinger
herregud, så længe han ikke råber barnet ind i hovedet, flår hånden ud af munden på babyen og den bliver ulykkelig, så tror jeg virkelig ikke der er sket nogen skade!
Hvis barnet derimod blev forskrækket og ked af det, så tyder det jo på at han har været for voldsom, og hvis det er tilfældet er det din pligt at konfrontere ham med det, eller give besked til nogen der så konfronterer ham! Ligeledes er det ikke acceptabelt at et så lille barn sidder i en skråstol og sover
, og det mener jeg også du har pligt til at reagere på!!!
Men ja.. jeg synes sgu det er ok at sige nogle ting til sine børn som ikke virker helt pædagogiske, eller hvad ved jeg! det er måden det bliver sagt!
Når man har gået rundt med et skrigende spædbarn på armen hele dagen er det også oplagt at kigge det lille væsen kærligt i øjnene og sige "hold kæft hvor er du irriterende" 
Så mit svar må være at den slags er fint at sige, medmindre der bliver sagt/gjort på en måde så barnet påvirkes af det! Hvis det tilfældet skal du reagere på det!
Knus Caroline
Anmeld