efterveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Ja det går man gerne igennem når man ved hvor fantastisk det er bagefter Selvom man undervejs godt kan tvivle lidt på at det nogensinde bliver godt, men nu jeg er ovenpå så vil jeg lige huske dig på: Det bliver SKØNT

Ja det blir nemlig rigtig dejligt...!!  Nu kan jeg snart fokuserer på hvor skønt det er - også kan jeg hjælpe dig og sende dig en masse tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

bagger26

Ja jeg kan nok heller ikke tilbud noget positivt om efterveer, de er skabt af djævelen er jeg sikker på..

1. gang kom de som en overraskelse, og ja de gjorde da ondt og havde dem i 2 dage.

2. gang hmm puha, altså jeg havde flere efterveer end rigtige veer, og de gjorde ligeså ondt som veer. Ingen måtte snakke til mig og jeg sad og koncentrerede mig MEGET om vejrtrækningen.. træk vejret ind og puuust langsomt ud hehe...

Jeg brokkede mig til min mor over dem, og hun sagde bare "ja så vent du bare til 4. gang, eller som min farmor sagde til mig, vent du bare til 8. gang du har født, så kan vi snakke efterveer." Så de skulle vist bare blive værre desto flere fødsler du har været igennem.. Desværre...

Anmeld

14. november 2010

ZamanogDania

Jeg havde ingen efterveer

Anmeld

14. november 2010

quar20

bagger26 skriver:

Ja jeg kan nok heller ikke tilbud noget positivt om efterveer, de er skabt af djævelen er jeg sikker på..

1. gang kom de som en overraskelse, og ja de gjorde da ondt og havde dem i 2 dage.

2. gang hmm puha, altså jeg havde flere efterveer end rigtige veer, og de gjorde ligeså ondt som veer. Ingen måtte snakke til mig og jeg sad og koncentrerede mig MEGET om vejrtrækningen.. træk vejret ind og puuust langsomt ud hehe...

Jeg brokkede mig til min mor over dem, og hun sagde bare "ja så vent du bare til 4. gang, eller som min farmor sagde til mig, vent du bare til 8. gang du har født, så kan vi snakke efterveer." Så de skulle vist bare blive værre desto flere fødsler du har været igennem.. Desværre...

ARH gud...!! Hvor jeg dog bare ikke håber at jeg er en af de "uheldige" som lyder til at være de fleste, at være den som sidder og bider tænderne sammen..!!

Anmeld

14. november 2010

quar20

ZamanogDania skriver:

Jeg havde ingen efterveer

SKØØØØNT... )

Anmeld

14. november 2010

ZamanogDania

quar20 skriver:

SKØØØØNT... )

Jeg var nok heldig

Anmeld

14. november 2010

bagger26

quar20 skriver:

ARH gud...!! Hvor jeg dog bare ikke håber at jeg er en af de "uheldige" som lyder til at være de fleste, at være den som sidder og bider tænderne sammen..!!

Krydser finger for, at du bliver en af de heldige uden efterveer..

Ja efterveer er ikke lige det emne man debattere mest, som om mange gerne bare vil glemme de findes, og shhh ikke snakke om dem hehe..

Anmeld

14. november 2010

quar20

bagger26 skriver:

Krydser finger for, at du bliver en af de heldige uden efterveer..

Ja efterveer er ikke lige det emne man debattere mest, som om mange gerne bare vil glemme de findes, og shhh ikke snakke om dem hehe..

nej der blir nemlig ikke snakket om det sådan rigtigt - men ja, tankerne vader jo rundt i mit hoved..!! Der er slet ikke stille deroppe - og det er bestemt ikke for at prale

Anmeld

14. november 2010

bagger26

quar20 skriver:

nej der blir nemlig ikke snakket om det sådan rigtigt - men ja, tankerne vader jo rundt i mit hoved..!! Der er slet ikke stille deroppe - og det er bestemt ikke for at prale

Jamen når man bare går og venter, så skal man jo bruge tiden på et eller andet...  

Anmeld

14. november 2010

quar20

bagger26 skriver:

Jamen når man bare går og venter, så skal man jo bruge tiden på et eller andet...  

ja lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.