efterveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Ja man får efterhånden en fornemmelse

Havde du mange med Tino?

Nej ikke noget jeg bemærkede sådan voldsomt.. Men nu var fødslen med Tino nu hellere ikke en drømmefødsel og der var mange ting efterfølgende - så tror idet at jeg havde så ondt slet ikke bemærkede hvis de sku ha været voldsomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

quar20

KRehder skriver:

Krydser fingre for dig på tirsdag, det bliver jo fantastisk

Kender ikke noget til efterveer (endnu) men jo, nok en god ting at vide lidt om, så jeg læser lige med.

Men Håber at alt kommer til at gå som det skal for dig

1000 mange gange tak Glæder mig også HELT vildt

Anmeld

14. november 2010

quar20

Lullaby skriver:

2. gang så græd jeg stort set af smerte hver gang jeg ammede. For det var kun når jeg ammede når de kom. Som veer faktisk. Piv piv. Der gik 3 dage efter fødslen før de var væk..

ARHHH nej...!!

Anmeld

14. november 2010

quar20

MoarHvidovre skriver:

Jeg havde hverken efterveer 1. eller 2. gang jeg fødte  

WEEHUUUUUUEEE det lyder fantastisk

Anmeld

14. november 2010

quar20

lulleh skriver:

_ jeg havde efterveer, dog nogle jeg godt kunne holde ud.
- min sygeplejerske sagde til mig at første gang er ikke så slem. og derefter er de grumme

Ja jeg har nemlig også hørt at de sku være HELT vilde anden gang...!!

Anmeld

14. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Nej ikke noget jeg bemærkede sådan voldsomt.. Men nu var fødslen med Tino nu hellere ikke en drømmefødsel og der var mange ting efterfølgende - så tror idet at jeg havde så ondt slet ikke bemærkede hvis de sku ha været voldsomme

Skal vi så ikke håbe på at det bliver nogenlunde det samme denne gang? Nu har fødslen efterhånden haft en så hård opstart at det umuligt kan blive meget værre

Anmeld

14. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Skal vi så ikke håbe på at det bliver nogenlunde det samme denne gang? Nu har fødslen efterhånden haft en så hård opstart at det umuligt kan blive meget værre

Jo det satser vi godt nok på..!! Jeg har ihvertfald i sinde at gøre mit for at det blir et godt forløb og at manden ikke besvimer ENDNU engang

Anmeld

14. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Jo det satser vi godt nok på..!! Jeg har ihvertfald i sinde at gøre mit for at det blir et godt forløb og at manden ikke besvimer ENDNU engang

Åhh nej i er da virkelig ramt. Godt det er sådan nogle lækre unger, så det er det hele værd

Anmeld

14. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Åhh nej i er da virkelig ramt. Godt det er sådan nogle lækre unger, så det er det hele værd

Ja for pokker...!! Jeg gennemgår også kun denne graviditet fordi jeg VED hvor dejlig en følelse det er at blive mor, og ikke mindst hvor dejlige børn/barn vi har fået og får :O)

Anmeld

14. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Ja for pokker...!! Jeg gennemgår også kun denne graviditet fordi jeg VED hvor dejlig en følelse det er at blive mor, og ikke mindst hvor dejlige børn/barn vi har fået og får :O)

Ja det går man gerne igennem når man ved hvor fantastisk det er bagefter Selvom man undervejs godt kan tvivle lidt på at det nogensinde bliver godt, men nu jeg er ovenpå så vil jeg lige huske dig på: Det bliver SKØNT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.