efterveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Valle81

quar20 skriver:

Ej det lyder da rigtig voldsomt..!! HUHA...

Det var det også, og tog endda smertestillende som jeg havde fået med hjem fra sygehuset:0)

Men jeg har også altid haft kraftige menssmerter osv, så måske det hænger sammen:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

quar20

Valle81 skriver:

Det var det også, og tog endda smertestillende som jeg havde fået med hjem fra sygehuset:0)

Men jeg har også altid haft kraftige menssmerter osv, så måske det hænger sammen:0)

ARh gud nej det håber jeg da ikke - for jeg har ALTID døjet HELT ekstremt med mens. smerter...

Anmeld

14. november 2010

Lullaby

2. gang så græd jeg stort set af smerte hver gang jeg ammede. For det var kun når jeg ammede når de kom. Som veer faktisk. Piv piv. Der gik 3 dage efter fødslen før de var væk..

Anmeld

14. november 2010

mor_sabina

quar20 skriver:

Ha Ha du kender mig vidst allerede?!... nej er ikke pyller, men tror jeg kan komme til et punkt hvor jeg bare mentalt ikke kan klare smerte længere - og den er jeg ligesom nået..!!

Men håber på at kunne "løbe" nemt forbi den tid med efterveer..

Ja man får efterhånden en fornemmelse

Havde du mange med Tino?

Anmeld

14. november 2010

K.Rehder

quar20 skriver:

Hej piwer.

Ja undskyld SÅ mange spørgsmål jeg så tit spørger om herinde..!! Men altså nu er de rjo mange fleregangsfødende der snakker om de her efterveer, også er det lige jeg tænker?!..

Er de virkelig så grumme som folk beskriver..!?..  Nogle siger jo de er nødagtige som rigtige veer..? Skal jo sættes igang på Tirsdag - også læser man og høre om de her skrækkelige efterveer - er det noget ALLE flergangsfødende mærker..?

Min moster som jeg betragter som min mor - fortalte mig at det var SÅ skrækkeligt, og de gjorde SÅ ondt at hun næsten ikke ku samle sig om at amme for det var der de var værst..!!

Håber på i kan forklarer lidt om efterveer hvis i har mærket dem, og har i ikke mærket dem så kom ENDELIG med nogle positive historie jeg så kan tænke på

Kæmpe knus fra Mor til to meget snart

Krydser fingre for dig på tirsdag, det bliver jo fantastisk

Kender ikke noget til efterveer (endnu) men jo, nok en god ting at vide lidt om, så jeg læser lige med.

Men Håber at alt kommer til at gå som det skal for dig

Anmeld

14. november 2010

lulleh

_ jeg havde efterveer, dog nogle jeg godt kunne holde ud.
- min sygeplejerske sagde til mig at første gang er ikke så slem. og derefter er de grumme

Anmeld

14. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde hverken efterveer 1. eller 2. gang jeg fødte  

Anmeld

14. november 2010

mariamiss6

Ja nu ER det jo ikke så smart at skræmme folk lige op til en fødsel, men ja, de kan være virkelig slemme de efterveer....

De gør det omvendte af rigtige veer, altså de trækker livmoderen sammen igen, og de gør altså også nas...

Jeg havde dem både 1. og 2. gang..... 1. gang synes jeg sgu de gjorde ondt, 2. gang var jeg ved at smide babyen fra mig hver gang jeg lagde ham til... Det gjorde så ufatteligt ondt... 

Virkelig virkelig ondt.... det gjorde så ondt i hvert fald, at jeg ikke kunne snakke, og til tider sad og sagde en summende lyd, og simpelthen bare greb fat i ammepuden, for ikke at komme til at tippe baby på gulvet...

Og det er rigtigt at de er værst under amning... 

MEN de varer kun et par dage, og bliver TYDELIGT svagere for hver dag... Jeg tror mine varede 2 eller 3 dage... måske 4 2. gang... Og så var de vlk, som dug for solen....

INGEN og jeg gentager INGEN havde nogen sinde nævnt noget som helst om efterveer over for mig, da jeg ventede min første, så de kom den gang TOTALT bag på mig, og jeg var eddikesur... Især fordi folk var så skide kloge at sige at den slags kunne førstegangsfødende slet ikke mærke.....!!! Yeah right! kom igen moster, der var også en gang hvor førstefødende slet ikke kunne mærke sine plukkeveer, lige ind til den dag hvor man måtte sygemelde mig med samme ikke....

JESUS altså...

Nåh undskyld hvis det lød lidt vredt lol, men jeg sad lige og mindedes hahahahhaha.... 

Anmeld

14. november 2010

Dansker I Holland

Jeg kan godt huske at have efterveer med min første datter, og nøj det gjorde ondt. Men vil SLET ikke sammenligne dem med de rigtige veer man har under fødsel. Det var dog værste da jeg ammede

Knus Sussie 39+6 (som snart er PISSE TRÆT af snydeveer som jeg igen har fået idag )

Anmeld

14. november 2010

Muffinmus

hmm, efterveer gør sgu naller:-)

Første gang....AVVVVVVVV, sad og pev lidt hver gang jeg ammede.Som MEGET MEGET kraftige mens smerter.

Anden gang..... AV PIS SGU MØG LORT %¤%&/#"!!!Mand de gjrode meget mere ondt andne gang, der havde jeg i starten svært ved at koncentrere mig for ikke at tude.

Føltes som de veer jeg havde efter nogle timer da jeg skulle føde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.