efterveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.481 visninger
49 svar
0 synes godt om
14. november 2010

quar20

Hej piwer.

Ja undskyld SÅ mange spørgsmål jeg så tit spørger om herinde..!! Men altså nu er de rjo mange fleregangsfødende der snakker om de her efterveer, også er det lige jeg tænker?!..

Er de virkelig så grumme som folk beskriver..!?..  Nogle siger jo de er nødagtige som rigtige veer..? Skal jo sættes igang på Tirsdag - også læser man og høre om de her skrækkelige efterveer - er det noget ALLE flergangsfødende mærker..?

Min moster som jeg betragter som min mor - fortalte mig at det var SÅ skrækkeligt, og de gjorde SÅ ondt at hun næsten ikke ku samle sig om at amme for det var der de var værst..!!

Håber på i kan forklarer lidt om efterveer hvis i har mærket dem, og har i ikke mærket dem så kom ENDELIG med nogle positive historie jeg så kan tænke på

Kæmpe knus fra Mor til to meget snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Lise

Ja, jeg synes faktisk de var ret strenge her anden gang  Nok ikke lige det svar du ønskede, men...av! Det varede et par dage - var værst første dag. De var ikke lige så smertefulde som de rigtige RIGTIGE veer, men de gjorde da lidt nuller naller..

Havde du ikke efterveer første gang?

Anmeld

14. november 2010

LinLin

Jeg havde i hvert fald ret slemme efterveer her anden gang! Jeg kan ikke huske hvor mange dage de varede men mellem en uge og to uger. Det føltes som rigtige veer, ja, og kom hver gang han blev ammet, så indimellem måtte jeg enten amme ham stående eller helt afbryde og rejse mig (sådan "arbejdede" jeg mig bedst igennem dem )

Beklager den negative historie! 

Anmeld

14. november 2010

Risen

Synes mine var rigtig slemme på trods af at jeg er førstegangsfødene. MEN man tænker slet ikke over det på samme måde som de rigtige veer for du ligger jo for det meste og ammer når de kommer

Anmeld

14. november 2010

quar20

Lise skriver:

Ja, jeg synes faktisk de var ret strenge her anden gang  Nok ikke lige det svar du ønskede, men...av! Det varede et par dage - var værst første dag. De var ikke lige så smertefulde som de rigtige RIGTIGE veer, men de gjorde da lidt nuller naller..

Havde du ikke efterveer første gang?

Nå for pokker.. ØV altså...! Men burde jo egentlig snart var garvet i det med smerter..

Jamen første gang havde jeg "kun" ondt i 2 dage, og derefter var der intet..!! men havde ondt HELE tiden pga. hele forløbet, og kunne intet og havde kateter så må indrømme jeg ikke bemærkede efterveer SÅ meget igen..!! Tror bare at det jeg havde ondt HELE tiden så tro rjeg ikke man bemærket dem så meget.

Anmeld

14. november 2010

quar20

DAs mor skriver:

Jeg havde i hvert fald ret slemme efterveer her anden gang! Jeg kan ikke huske hvor mange dage de varede men mellem en uge og to uger. Det føltes som rigtige veer, ja, og kom hver gang han blev ammet, så indimellem måtte jeg enten amme ham stående eller helt afbryde og rejse mig (sådan "arbejdede" jeg mig bedst igennem dem )

Beklager den negative historie! 

Ork det er helt okay - ville egentlig bare forberede mig mentalt på det - så godt jeg nu kan

Anmeld

14. november 2010

quar20

Risen skriver:

Synes mine var rigtig slemme på trods af at jeg er førstegangsfødene. MEN man tænker slet ikke over det på samme måde som de rigtige veer for du ligger jo for det meste og ammer når de kommer

Okay det lyder da rart...!! 1000 tak for svar

Anmeld

14. november 2010

Valle81

quar20 skriver:

Hej piwer.

Ja undskyld SÅ mange spørgsmål jeg så tit spørger om herinde..!! Men altså nu er de rjo mange fleregangsfødende der snakker om de her efterveer, også er det lige jeg tænker?!..

Er de virkelig så grumme som folk beskriver..!?..  Nogle siger jo de er nødagtige som rigtige veer..? Skal jo sættes igang på Tirsdag - også læser man og høre om de her skrækkelige efterveer - er det noget ALLE flergangsfødende mærker..?

Min moster som jeg betragter som min mor - fortalte mig at det var SÅ skrækkeligt, og de gjorde SÅ ondt at hun næsten ikke ku samle sig om at amme for det var der de var værst..!!

Håber på i kan forklarer lidt om efterveer hvis i har mærket dem, og har i ikke mærket dem så kom ENDELIG med nogle positive historie jeg så kan tænke på

Kæmpe knus fra Mor til to meget snart

Da jeg fik Anton havde jeg de grummeste grummeste efterveer i laaaaaaaaaaang tid efter:0(

Desværre - de var virkelig slemme - lige så slemme som veerne lige inden presseveer - desværre.

Ville ønske jeg kunne sige anderledes.

Jeg ammede Anton i 14 dage og det var efterveer af så voldsom grad at jeg var ved at kaste ham fra mig:0(

Christina

Anmeld

14. november 2010

zille_87

Første gange mærkede jeg slet ikke nogle efterveer og det gjorde jeg heller ikke anden gang.

Her 3 gang har der da været en lille smule men ikke noget som jeg ikke kunne overleve

Tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget hun mærker til efterveer

Anmeld

14. november 2010

quar20

zille_87 skriver:

Første gange mærkede jeg slet ikke nogle efterveer og det gjorde jeg heller ikke anden gang.

Her 3 gang har der da været en lille smule men ikke noget som jeg ikke kunne overleve

Tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget hun mærker til efterveer

arhhh det lyder himmelsk.. Lad os håbe jeg kan "gå igennem" ammetiden ligeså nemt som du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.