efterveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

quar20

Valle81 skriver:

Da jeg fik Anton havde jeg de grummeste grummeste efterveer i laaaaaaaaaaang tid efter:0(

Desværre - de var virkelig slemme - lige så slemme som veerne lige inden presseveer - desværre.

Ville ønske jeg kunne sige anderledes.

Jeg ammede Anton i 14 dage og det var efterveer af så voldsom grad at jeg var ved at kaste ham fra mig:0(

Christina

Ej det lyder da rigtig voldsomt..!! HUHA...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Vingummien

Jeg havde heller ikke efterveer

Anmeld

14. november 2010

quar20

Tulipan skriver:

Jeg havde heller ikke efterveer

WEEEHUUUUUUUEEE:..

Anmeld

14. november 2010

Marco2

Havde ingen efterveer overhovedet. 

p.s. er du ikke igang med at føde endnu?

AG

Anmeld

14. november 2010

oo

jeg synes efterveerne gjorde rigtig ondt - ikke som veer dog! men jeg tog da to panodiler og en 1 ipren af nogle omgange...nej, helt ærligt, så tog jeg den blanding 3 gange dagligt de første 3-4 dage pga efterveerne.

Anmeld

14. november 2010

quar20

Marco2 skriver:

Havde ingen efterveer overhovedet. 

p.s. er du ikke igang med at føde endnu?

AG

Føde hvad er det?!... Det er så gået istå for hvad er det nu... 9 gang?

Er sikker på han snyder Så meget at han først kommer Ondags..!! (

Anmeld

14. november 2010

quar20

Tjuhl skriver:

jeg synes efterveerne gjorde rigtig ondt - ikke som veer dog! men jeg tog da to panodiler og en 1 ipren af nogle omgange...nej, helt ærligt, så tog jeg den blanding 3 gange dagligt de første 3-4 dage pga efterveerne.

HUHA da...!! Lyder altså ikke rart...!! Hmm ja jeg kender jo "kun" at have ondt i HELE underlivet KONSTANT.. Tror det er derfor jeg ikke bemærkede efterveer med Tino..!!

Anmeld

14. november 2010

quar20

Tjuhl skriver:

HUHA da...!! Lyder altså ikke rart...!! Hmm ja jeg kender jo "kun" at have ondt i HELE underlivet KONSTANT.. Tror det er derfor jeg ikke bemærkede efterveer med Tino..!!

Anmeld

14. november 2010

mor_sabina

Jeg havde nogle stærke efterveer første gang, og det er vel fordi at man når man ammer hjælper livmoderen med at trække sig sammen

Men jeg synes dog ikke det var sådan jeg ikke kunne holde det ud, jeg mindes at jeg fik flashback fra fødslen og blev egentlig bare glad for det der var kommet ud af det. Men jo det gør da ondt, mine var heldigvi bare ikke så jeg ikke kunne holde det ud, men smertetærskler er jo også forskellige, og nu virker du ikke ligefrem pylret

Anmeld

14. november 2010

quar20

mor_sabina skriver:

Jeg havde nogle stærke efterveer første gang, og det er vel fordi at man når man ammer hjælper livmoderen med at trække sig sammen

Men jeg synes dog ikke det var sådan jeg ikke kunne holde det ud, jeg mindes at jeg fik flashback fra fødslen og blev egentlig bare glad for det der var kommet ud af det. Men jo det gør da ondt, mine var heldigvi bare ikke så jeg ikke kunne holde det ud, men smertetærskler er jo også forskellige, og nu virker du ikke ligefrem pylret

Ha Ha du kender mig vidst allerede?!... nej er ikke pyller, men tror jeg kan komme til et punkt hvor jeg bare mentalt ikke kan klare smerte længere - og den er jeg ligesom nået..!!

Men håber på at kunne "løbe" nemt forbi den tid med efterveer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.