Du ved du er mor/far når......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Barbamama

Man ved man er mor

-når man hver dag hører sig selv sige: Nøøøj hvor er jeg træt i dag.

-når man egentlig er klar til at gå i seng klokken 20.00 hvor den lille også er lagt eller bare falder i søvn sammen med barnet. Forskellen er bare at mor ligger på gulvet og snorker.

-når man syntes at alle andre har lyst til at høre om ens pode. Og så kunne hun SELV spise med ske!!!! Er det ikke bare FANTASTISK????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Barbamama

Kirle skriver:

Meget elefantisk ninja men ikke desto mindre ninja

ha ha ha ja ja... Jeg HAMREDE engang ind i døren fordi den plejer at stå åben og så havde min kæreste lukket den efter han gik i seng. Ha ha ha....

Anmeld

12. november 2010

<3

michella80 skriver:

ha ha ha ja ja... Jeg HAMREDE engang ind i døren fordi den plejer at stå åben og så havde min kæreste lukket den efter han gik i seng. Ha ha ha....

Åh nej dog, her har vi ikke været helt så uheldige men jeg har præsteret at sejle ind på min søns værelse som om jeg var stangstiv mange gange simpelthent fordi jeg stadig sover

Anmeld

12. november 2010

Sabsy

..... når GYLP bliver en del af den daglige duft i hjemmet
..... når man ringer til sin tv udbyder og går amok over at PLAYHOUSE DISNEY ikke virker

Anmeld

12. november 2010

Sabsy

SabrinaJuulOlsen skriver:

..... når GYLP bliver en del af den daglige duft i hjemmet
..... når man ringer til sin tv udbyder og går amok over at PLAYHOUSE DISNEY ikke virker

... min mand ved det når han skal køre bil og høre højt musik - så det ikke AC/DC men en cd med "Åh abe"..
... eller man kan Handy Mannys intro sang:... Op i kassen, come on let go.. blablabla

Anmeld

12. november 2010

2babygirls

SabrinaJuulOlsen skriver:

... min mand ved det når han skal køre bil og høre højt musik - så det ikke AC/DC men en cd med "Åh abe"..
... eller man kan Handy Mannys intro sang:... Op i kassen, come on let go.. blablabla

HAHAHAHA... der sprang min mand på de nye cder med det samme.. Vi er dog blevet enige om at 10 små cyklister er for brutal at spille for hende...

Anmeld

12. november 2010

*Sofie*

Jeg elsker simpelthen den her tråd!!

Du ved du er mor/far når...du stort set aldrig forlader hjemmet iført rent tøj...

Jeg har aldrig rent tøj på i skole, selvom det var rent da jeg tog det på. Malou formår altid at tørre fingrene af i mig om morgenen...

Anmeld

12. november 2010

Ryberg

Du ved du er mor når du står og klapper folk på skulderen når du giver dem et knus.... (ligesom når du klapper den bette på ryggen eller måsen for at bøvse) .... gud hvor har jeg gjort det mange gange...

Anmeld

12. november 2010

Ryberg

Du ved også at du er mor når du tager dig selv i at vugge fremmede barnevogne

Det har jeg taget mig i et par gange når jeg har været inde og spise nogen steder..... neej en barnevogn... den skal da vugges.... (har dog ikke kommet til det endnu!)

Anmeld

12. november 2010

FruEllingsen

Simpelthen ginial tråd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.