Du ved du er mor/far når......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

smillaluna skriver:

Du ved din mand er blevet far, når det første han spørger om når han kommer hjem fra arbejde er "Har drengene skidt i dag?" Og når jeg så svarer "Ja de har begge skidt", siger han "Hvordan så det ud?" (Begge drenge har haft meget hård mave på det seneste)

Hahaha, ja forestil dig lige at I ingen børn havde, og han før i tiden kom hjem:

"Haaarj skatter - hva så, har du skidt idag?!?" Hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Faith

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hahaha, ja forestil dig lige at I ingen børn havde, og han før i tiden kom hjem:

He he det minder mig faktisk om dengang jeg var indlagt i Skejby med veer.... Det mente de jo skyldtes forstoppelse. Der var han osse mere end almindeligt interesseret i min afføring

Anmeld

12. november 2010

thildemus

Du ved du er mor/far når du højlydt og medfølende udbryder "skal jeg puste?" ved et højlydt bump ... også selvom du står på din arbejdsplads uden dit barn i nærheden

Anmeld

12. november 2010

<3

Sasja77 skriver:

You're so right!!! Den sætning blev lige til en god griner herhjemme :-)

Jeps og det stopper aldrig. Nu er han tre år og jeg gør det stadig når han råber "jeg skal tisse!!" om natten

Anmeld

12. november 2010

Barbamama

Kirle skriver:

... når du ved det mindste pip laver rullefald ud af sengen og først vågner rigtigt op inde ved podens seng

Ha ha ha ha NINJAAAA  Åha hvor jeg kender det!

Anmeld

12. november 2010

Barbamama

Macaab skriver:

Man ved man er mor, når man har oplevet at pille næse på en anden person

Ha ha ha ha ja og der kan sgu gå helt sport i det. Jamen søde skat mor skal bare liiige have den der grimme bussemand ud! Man sender jo ikke sit barn ud i verden med en grønhakker i næsen vel???

Anmeld

12. november 2010

Barbamama

smillaluna skriver:

Du ved din mand er blevet far, når det første han spørger om når han kommer hjem fra arbejde er "Har drengene skidt i dag?" Og når jeg så svarer "Ja de har begge skidt", siger han "Hvordan så det ud?" (Begge drenge har haft meget hård mave på det seneste)

Ha ha ha ha ja det er sgu utroligt hvad man finder interessant efter man har fået børn! Ha ha ha.

Anmeld

12. november 2010

Barbamama

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Anmeld

12. november 2010

<3

Macaab skriver:

Man ved man er mor, når man har oplevet at pille næse på en anden person

og med gusto (for ellers ender det i sofaen eller på ens tøj)

Anmeld

12. november 2010

<3

michella80 skriver:

Ha ha ha ha NINJAAAA  Åha hvor jeg kender det!

Meget elefantisk ninja men ikke desto mindre ninja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.