Du ved du er mor/far når......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Mi

sex bliver afbrudt af barnegråd...igen. Så var man elskerinde, så var man mor, så var man elskerinde. Alt sammen inden for to minutter. Det er sku da multitasking der vil noget.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Lise

SanneBoe skriver:

Du ved du er mor når: Du kommer syngende for fulde gardiner gennem et supermarked, som om du var hjemme i jordhulen - gjorde det så sent som idag  og hørte tilfældigvis en mand sige; "Hva fanden sker der"... Ups......

HAHA, genialt!

Gør det selv..

Anmeld

11. november 2010

Hvem?

TbCp skriver:

Riiiimelig pinligt, da jeg overhovedet så absolut slet ikke kan synge, ejer ikke et eneste toneleje i min stemme, så kan egentlig godt forstå herren der var lettere forbavset over hva der skete

Anmeld

11. november 2010

Dansker i England

Du ved du er mor, når du kan multitaske som en blæksprutte; lave mad, gøre rent/rydde op, synge/lege med barnet, tale i telefon og tage rent tøj på alt sammen på én gang.

Anmeld

11. november 2010

Trolde_mor

Når man síger til sin kæreste at han er en guttermand

(kæresten sagde: der døde vores forhold så )

Anmeld

11. november 2010

Maise

Du ved at du er mor når du om natten træder på en legoklods og IKKE må skrige meget grimme ord for ikke at vække den lille.

Du ved at du er mor når du vågner ved at du nusser manden i håret og ansigtet fordi du tror det er den lile der ligger der ved siden af dig.

Du ved at du er mor  når du prøver at tyde hvert en lyd din barn laver - var det mon moar hun sagde?

Anmeld

11. november 2010

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Når man síger til sin kæreste at han er en guttermand

(kæresten sagde: der døde vores forhold så )

HAHA... den stakkel

Anmeld

12. november 2010

TineA

*Sofie* skriver:

...du vugger indkøbsvognen i køen i supermarkedet

Min datter er 1½, og jeg vugger stadig indkøbsvognen!!

Haha, hvor sjovt

Anmeld

12. november 2010

KajaHH

Du ved du er mor,når du begynder at kalde manden for faaaar

Du ved du er mor når sex er en by i Rusland fordi der ligger 2 ekstra i sengen, og man skal være meget stille for ikke at vække den 3 i tremmesengen.

Anmeld

12. november 2010

Faith

Du ved din mand er blevet far, når det første han spørger om når han kommer hjem fra arbejde er "Har drengene skidt i dag?" Og når jeg så svarer "Ja de har begge skidt", siger han "Hvordan så det ud?" (Begge drenge har haft meget hård mave på det seneste)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.