Du ved du er mor/far når......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

TbCp

Du ved du er mor når du har stukket næsen ned til en barnerumpe for at lugte om der er gevinst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Moar'en

TbCp skriver:

Du ved du er mor når du har stukket næsen ned til en barnerumpe for at lugte om der er gevinst

Ha ha Ja den kender vi sgu godt herhjemme. Haha

Anmeld

12. november 2010

Pena

*Sofie* skriver:

...du vugger indkøbsvognen i køen i supermarkedet

Min datter er 1½, og jeg vugger stadig indkøbsvognen!!

Arh ha hvor godt.

Anmeld

12. november 2010

Pena

Ja nu er jeg jo ikke mor, og burde jo holde mig laaangt væk fra denne tråd, men jeg har været ung pige i huset, og der opdagede jeg at når man fodrer små børn, kan man ikke lade være med at åbne munden når skeen nærmer sig deres mund.

Anmeld

12. november 2010

Koen.

Søddepødde skriver:

Ja nu er jeg jo ikke mor, og burde jo holde mig laaangt væk fra denne tråd, men jeg har været ung pige i huset, og der opdagede jeg at når man fodrer små børn, kan man ikke lade være med at åbne munden når skeen nærmer sig deres mund.

NEMLIG Har taget mig selv i det på det sidste og tænkte om jeg var ved at være skør

Anmeld

12. november 2010

Cris

... når man prøver at trille babien i søvn frem og tilbage med... en indkøbsvognen, som kun indeholder mad!

Anmeld

12. november 2010

Cris

... når man skal bare ned og hente hurtigt et eller andet, men man pakker en taske med noget vand, snaks og bleer!

Anmeld

13. november 2010

Barbamama

Kirle skriver:

Åh nej dog, her har vi ikke været helt så uheldige men jeg har præsteret at sejle ind på min søns værelse som om jeg var stangstiv mange gange simpelthent fordi jeg stadig sover

Ha ha ha ja blå mærker de mærkeligste steder er også en del af at være mor!

Anmeld

13. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Søddepødde skriver:

nemlig og hvor ser man bare idiotisk ud. min søn på to skriger af grin når jeg givfer lillesøster på 8 mdr. mad.... mest pinlig når man er til familie fødselsdag....

man ved man er mor-far når man gør sig selv og ungerne klar i god tid men alligevel kommer 10min for sent...

....når man siger- jeg sov længe idag    til kl 7

Anmeld

13. november 2010

2721

når man sidder i sofaen og samtidig vugger sig selv fra sidde til sidde selvom man ikke holder baby. Mine venner er flade af grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.