Du ved du er mor/far når......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

L-Mortil3

Man ved man er MOR når man begynder at "schyyyyyse" på ting der larmer, microovnen er et glimrende eksempel herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Carina1977

Macaab skriver:

Ej seriøst... Sådan snakker jeg altså ikke til eller med nogen af mine unger...

Nej men jeg har godt nok hørt det lidt for mange gange, og det kan ikke bare være et tilfælde

Heldigvis er der da undtagelser. Jeg har aldrig selv omtalt dyr på den måde overfor min søn, og kan så også høre at du heller aldrig har. Hvorfor ikke bare kalde dem ved deres rigtige navn, så de lærer at sige det korrekt fra start af?

Nå men det var lige et sidespor

Anmeld

11. november 2010

mortilflere

Når det er 5½ uge siden sex ..............

Anmeld

11. november 2010

Carina1977

hehe kom lige i tanke om noget....ved ikke om i andre har prøvet det. Jeg vågnede en nat og blev helt forskrækket ved mig selv. Jeg begyndte at opdrage på min søn i mine drømme  en anden gang farede jeg ind på hans værelse og sagde til min søn, at nu var det altså 10. gang jeg havde kaldt på ham, og nu havde han bare at høre efter, at han skulle op og i skole. Får så lige kigget på uret, og så er kl. dælme 2 om natten, og jeg har vækket min stakkels dreng, bare fordi jeg har drømt noget. Heldigvis er det ikke sådan noget der sker hver nat, men kun noget der er sket een gang

Anmeld

11. november 2010

Ace

Man ved man er mor når.. (til en nyfødt) man endelig sidder 2 min. stille i sofaen om aftenen og huske man jo egentlig skulle på toilet "øh var det ikk i morges?"

Anmeld

11. november 2010

*Sofie*

SanneBoe skriver:

Du ved du er mor når: Du kommer syngende for fulde gardiner gennem et supermarked, som om du var hjemme i jordhulen - gjorde det så sent som idag  og hørte tilfældigvis en mand sige; "Hva fanden sker der"... Ups......

*LooooL*

Anmeld

11. november 2010

Sasja77

Kirle skriver:

... når du ved det mindste pip laver rullefald ud af sengen og først vågner rigtigt op inde ved podens seng

You're so right!!! Den sætning blev lige til en god griner herhjemme :-)

Anmeld

11. november 2010

Mi

Du ved du er mor når...du har en stofble liggende over skulderen det meste af tiden...også når du er ude at handle uden barn

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. november 2010

TbCp

Mathilde skriver:

Du ruller med øjnene, når andre ,uden børn, klager over at de har sovet dårligt og er trætte

HAHA Ja sgu!

Anmeld

11. november 2010

TbCp

SanneBoe skriver:

Du ved du er mor når: Du kommer syngende for fulde gardiner gennem et supermarked, som om du var hjemme i jordhulen - gjorde det så sent som idag  og hørte tilfældigvis en mand sige; "Hva fanden sker der"... Ups......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.