ny udlændinge pakke... hvad synes i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

A.

ZamanogDania skriver:

Danske regler styres af dansk Folkeparti.jeg synes det er en latterlig plan.

Det rammer mig og min mand. Min mand bor her i dk, vi søgte FS men fik afslag fordi jeg kun var 22. Der står jeg må søge igen når jeg er 23 1/2 år. Det bliver jeg til febuar. Men nu er kommet nye regler. Ved sku ikke hva vi skal gør nu. Vi har et barn sammen og jeg er dansk statsborger. Jeg havde det rigtig dårlig igår efter jeg hørte det

øv hvor bor du hen ? nu nå din mand bor her i dk og er det ikke mening at det skal handle om folk fra lande som er ikke i EU eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Shibby

Hvor kan jeg skamme mig over det her land nogle gange

Lorteregler..!!

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

Shibby skriver:

Hvor kan jeg skamme mig over det her land nogle gange

Lorteregler..!!

yes me to.

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har kun én ting at sige til det. USMAGELIGT!

Synes det er fuldstændig forrykt.

helt enig

Anmeld

9. november 2010

Anonym

Jeg synes det er lidt svært. Jeg har ikke nærlæst de nye ændringer, men grundlæggende er jeg enig i at vi skal væk fra det forkælede forsørger Danmark som vi har gang i.

Og det er bare billigere, at modtage uddannede menneker fra udlandet, fremfor dem der sidder hjemme og ikke kan arbejde af den ene eller anden årsag.

I princippet forhindre det efter min mening ikke familie i at være sammen. Det er bare ikke sikkert de kan være det på et givent tidspunkt i danmark. Og hvis det kan redde nogle stakkels mennesker fra, at skulle leve sammen med en ægtefælle de ikke selv ønsker, så synes jeg det er en pris der er værd at betale

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes det er helt fantastisk at der direkte står

"Mange af de nye indvandrere – hvoraf en større del i dag kommer fra vestlige lande – er veluddannede og har derfor langt bedre forudsætninger for at lære det danske sprog og tilegne sig dansk kultur, finde et arbejde og respektere de grundlæggende værdier, som det danske samfund bygger på, herunder vore frihedstraditioner, retskulturen og principperne om ligestilling."

NÅÅÅH ja!!!

FORDI: Det er nemlig sådan at mennesker med alt der rangerer lavere end en lang universitets- eller handelsuddannelse, som ovenikøbet kommer et sted nede fra ondskabens akse, simpelthen er for dumme til at integrere sig ordentligt - fordi de simpelthen ikke har et uddannelsesniveau hvorudfra de er blevet i stand til at forstå vore vældigt særlige værdier (vi vil have lov til at tegne andes profeter på en grim måde - DET VIL VI BARE!!!) og vores fantastisk intellektuelle kultur (øhm.. noget med klaphatte, røde pølser og barbiepopmusik?) på et niveau som vores utroligt sofistikerede folk kan anerkende! 

Vi er simpelthen for FINE heroppe i nord, til den slags proletarlakridser! Så vil vi MEGET hellere have nogle amerikanere ind, for DEM er der noget ved! De er så fremme i MENSA-skoene at de (citat fra Fyens Stiften:) "tror at Beethoven er en hund og at Michelangelo er en computervirus". HEP HEY!!! Flere af dem!!! Men ikke de der... andre nogen... De er for dumme...

TAK for det udspil Fru Hjemmehjælper! Den sad, som altid, lige i skabet!

(Hvis DU vil læse mere om de mange andre fremragende ting ved denne nye Løkke-pose så gå endelig ind på www.bacon-jihad.DF)

Rosa

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Jeg synes det er lidt svært. Jeg har ikke nærlæst de nye ændringer, men grundlæggende er jeg enig i at vi skal væk fra det forkælede forsørger Danmark som vi har gang i.

Og det er bare billigere, at modtage uddannede menneker fra udlandet, fremfor dem der sidder hjemme og ikke kan arbejde af den ene eller anden årsag.

I princippet forhindre det efter min mening ikke familie i at være sammen. Det er bare ikke sikkert de kan være det på et givent tidspunkt i danmark. Og hvis det kan redde nogle stakkels mennesker fra, at skulle leve sammen med en ægtefælle de ikke selv ønsker, så synes jeg det er en pris der er værd at betale

jamen der er jo også danskere der sidder hjemme om som er dyrt fra samfundet.

og den her nye regel er der altså sat rigtig mange milioner af til f.eks at få moderniseret "getthoerne" hvad sparer man så lige.

tror ikke mange sparer noget i sidste ende, men tror mange vælger at flytte, og hvor er man så.

Anmeld

9. november 2010

A.

handler det om alle mennesker eller kun om udlægninge udenfor EU?

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

Rosa skriver:

Jeg synes det er helt fantastisk at der direkte står

"Mange af de nye indvandrere – hvoraf en større del i dag kommer fra vestlige lande – er veluddannede og har derfor langt bedre forudsætninger for at lære det danske sprog og tilegne sig dansk kultur, finde et arbejde og respektere de grundlæggende værdier, som det danske samfund bygger på, herunder vore frihedstraditioner, retskulturen og principperne om ligestilling."

NÅÅÅH ja!!!

FORDI: Det er nemlig sådan at mennesker med alt der rangerer lavere end en lang universitets- eller handelsuddannelse, som ovenikøbet kommer et sted nede fra ondskabens akse, simpelthen er for dumme til at integrere sig ordentligt - fordi de simpelthen ikke har et uddannelsesniveau hvorudfra de er blevet i stand til at forstå vore vældigt særlige værdier (vi vil have lov til at tegne andes profeter på en grim måde - DET VIL VI BARE!!!) og vores fantastisk intellektuelle kultur (øhm.. noget med klaphatte, røde pølser og barbiepopmusik?) på et niveau som vores utroligt sofistikerede folk kan anerkende! 

Vi er simpelthen for FINE heroppe i nord, til den slags proletarlakridser! Så vil vi MEGET hellere have nogle amerikanere ind, for DEM er der noget ved! De er så fremme i MENSA-skoene at de (citat fra Fyens Stiften:) "tror at Beethoven er en hund og at Michelangelo er en computervirus". HEP HEY!!! Flere af dem!!! Men ikke de der... andre nogen... De er for dumme...

TAK for det udspil Fru Hjemmehjælper! Den sad, som altid, lige i skabet!

(Hvis DU vil læse mere om de mange andre fremragende ting ved denne nye Løkke-pose så gå endelig ind på www.bacon-jihad.DF)

Rosa

det link du har skrevet sender mig bare på google.....

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

A. skriver:

handler det om alle mennesker eller kun om udlægninge udenfor EU?

ALLE der vil ind i dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.