den sorte studenterhue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

lauras*mor*

Dinna88 skriver:

Det er bestemt heller ikke alle steder det er sådan! - Jeg synes også det er komplet latterligt.

Tak, det tror jeg også jeg gør. Jeg kan ændre det jeg har valgt (den almindelige) fra i dag af, så må jeg lige overveje det igen!

altså det er jo DIG der skal gå med den, så jeg synes absolut ikke der findes nogen begrundelse for hvorfor du ikke skal vælge det du helst vil.. det er jo altså dig der skal kigge på den hænger på vægen eller hvad du nu vælger at gøre...

plus at du da kan få de vildeste røverhistorier ud af det... haha!!! Man kan måske bilde andre, der ikke ved noget om old, alt muligt ind som slet ikke passer.. :-) det skal nok blive en sjov studenter fest.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Dinna88

lauras*mor* skriver:

altså det er jo DIG der skal gå med den, så jeg synes absolut ikke der findes nogen begrundelse for hvorfor du ikke skal vælge det du helst vil.. det er jo altså dig der skal kigge på den hænger på vægen eller hvad du nu vælger at gøre...

plus at du da kan få de vildeste røverhistorier ud af det... haha!!! Man kan måske bilde andre, der ikke ved noget om old, alt muligt ind som slet ikke passer.. :-) det skal nok blive en sjov studenter fest.. :-)

Det er rigtigt nok, ja tak.

Hæhæ, hvor ondt! Det kunne være genialt.

Anmeld

10. november 2010

Vidunderligeunger

her hvor jeg bor ville det være fuldstændig uhørt, at komme med en sort hue, hvis ikke det er fordi man lever op til kravene Det er også MEGET vigtigt at man ikke kalder en HG for en student.. Og at det hedder en Handelsskolestudent og en Gymnasiestudent. ja ja, det kan man jo så hoppe op og falde ned på som man selv synes.

Men JEG ville synes det var total misvisende, hvis jeg så en med en sort hue, som ikke har "fortjent" den Og det er fordi vi her hvor jeg kommer fra, går meget op i det !

Anmeld

10. november 2010

oo

du kan da bare bestille den sorte hue når tiden kommer det gjorde jeg og jeg er helt almindelig HF'er - jeg ku bare bedst lide den sorte

Anmeld

10. november 2010

Dinna88

BlyViol skriver:

her hvor jeg bor ville det være fuldstændig uhørt, at komme med en sort hue, hvis ikke det er fordi man lever op til kravene Det er også MEGET vigtigt at man ikke kalder en HG for en student.. Og at det hedder en Handelsskolestudent og en Gymnasiestudent. ja ja, det kan man jo så hoppe op og falde ned på som man selv synes.

Men JEG ville synes det var total misvisende, hvis jeg så en med en sort hue, som ikke har "fortjent" den Og det er fordi vi her hvor jeg kommer fra, går meget op i det !

Der er det jo så at jeg også går MEGET op i det, og derfor synes jeg at de "fordomme" der er mod folk der går med den sorte, som ikke lever op til folks forventninger, er dumme. 

Hvad er kravene der ved dig så?

Anmeld

10. november 2010

Dinna88

Tjuhl skriver:

du kan da bare bestille den sorte hue når tiden kommer det gjorde jeg og jeg er helt almindelig HF'er - jeg ku bare bedst lide den sorte

Ja okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.