Var min baby grim ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

SpunkenJo

KittyGirl skriver:

Jeg var oppe og besøge min mor idag... det var 2 mdr. siden hun sidst havde set Lasse...

Så siger hun "ja nu er han da ved at være køn at se på" ...

Jeg spørger selvfølgelig hvad hun mente... "ja han var fanme da ikke køn som lille pga. de øjne" ...

Jeg har ellers altid fået at vide de var charmerende fordi de var så store siger jeg så til hende...

"ja det siger de bare pga. de er høflige"...

NÅ!

Nu sidder jeg så og tænker... var han grim? Man kan jo ikke selv se det..... så derfor tænker jeg.. jeg lige ville spørge jer... og i må gerne være ærlige!!

Han var jo 49 cm og vejede kun 2400 g, og var meget skind og ben... rigtig præmatur barn...

Var min baby grim? og er han blevet "kønnere" ... ?

Vedlægger lidt blandede billeder..

Billede 1: 5 dage gammel
Billede 2: 10 dage gammel
Billede 3: 17 dage gammel
Billede 4: 21 dage gammel
Billede 5: 26 dage gammel
Billede 6: 3 måneder gammel
Billede 7: 5 måneder gammel

Billede 2 er lækkert, billede 3 er han meget præmatur at de på.

De sidste to er han da en fræk lille dren på

Køn knægt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Miia90

din søn er lækker. og jeg ville være stolt

Anmeld

7. november 2010

Mormilla

Jeg synes nu at han er super dejlig Jeg fik os en søn som var lille og dejlig

Anmeld

7. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Grim??? Nej overhovedet ikke!

Anmeld

7. november 2010

NessaXenia

kan ligså godt sige det som det er, JEG VIL TIL HVER EN TID HAVE EN SØN DER ER SÅ LÆKKER OG SUPER KØN SOM DIN.

hans øjne er da for dejlige

Anmeld

7. november 2010

Thalia

Jeg synes du har en skøn lille dreng :-)

Når det er sagt, så synes jeg altså generelt ikke at nyfødte børn er særligt kønne - Heller ikke mine egne!

Anmeld

7. november 2010

NinaNymannMadsen

sikke en tavlig mor da.

og hold da op hvor ser han skøn ud, han er da slet ikk grim på nogen måde, de øjne er da bare så søde.

Anmeld

7. november 2010

Majbriteriksen

Ej undskyld, men hvordan F..... kan mormor finde på at sige sådan. Min ældste søn er også født for tidligt og hans mormor syntes da at han var det lækreste lille væsen der var kommet ind i vores familie. Jeg syntes at din søn er skøn, på ingen måde præget af at han er lille. Jeg vil da give folk ret i, når ungene er uhyggeligt tidligt at de ligner nogle små fugleunger-men derfor er de da små skønne væsner for deres forældre og bedsteforældre.

Da min ældste var ca 10 mdr. kommer min svoger og svigerinde og siger hvor er det godt at Rasmus har tabt sig-han var godt nok ikke så pæn så tyk han var. Det skal lige siges at han aldrig har lagt højt på vægtkurven i forhold til længden. Folk siger nogle gange nogle dumme ting man bliver lidt såret over.

Anmeld

7. november 2010

Ryberg

Tusind tak allesammen for de dejlige ord... og ja når de er så små så er de fugleunge agtige..

Og ja præmatur udseendet kommer man jo ikke udenom, men grim...

er sku glad for jeg lige kunne komme ud med det herinde, for ellers var jeg stadig gået rundt og været ked af det.... det er jeg selvfølgelig stadig, men det er over at min mor kunne finde på at sige det ... min egen mor.....

Anmeld

7. november 2010

Karo

Nej, han var da bestemt ikke grim.

Hvad er det også for noget at sige. Han var og er da en rigtig køn lille dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.