Var min baby grim ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.790 visninger
58 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Ryberg

Jeg var oppe og besøge min mor idag... det var 2 mdr. siden hun sidst havde set Lasse...

Så siger hun "ja nu er han da ved at være køn at se på" ...

Jeg spørger selvfølgelig hvad hun mente... "ja han var fanme da ikke køn som lille pga. de øjne" ...

Jeg har ellers altid fået at vide de var charmerende fordi de var så store siger jeg så til hende...

"ja det siger de bare pga. de er høflige"...

NÅ!

Nu sidder jeg så og tænker... var han grim? Man kan jo ikke selv se det..... så derfor tænker jeg.. jeg lige ville spørge jer... og i må gerne være ærlige!!

Han var jo 49 cm og vejede kun 2400 g, og var meget skind og ben... rigtig præmatur barn...

Var min baby grim? og er han blevet "kønnere" ... ?

Vedlægger lidt blandede billeder..

Billede 1: 5 dage gammel
Billede 2: 10 dage gammel
Billede 3: 17 dage gammel
Billede 4: 21 dage gammel
Billede 5: 26 dage gammel
Billede 6: 3 måneder gammel
Billede 7: 5 måneder gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Plysbjørnen

Nej jeg synes ikke han er grim. Men jeg vil sige at har nogen utroligt store øjne til det lille hoved. Men grim nej det er han i hvert fald ikke.

Anmeld

6. november 2010

louise8723

hmm vil da ikke sige at han er grim..!

sys han er vildt sød med de store øjne så ham kan du skam godt være stolt af

Anmeld

6. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nej, det var han ikke!

Synes det er noget underligt noget at sige. Også hvis han så VAR rigtigt grim... hmm!Den slags siger man altså bare ikke!!!

Men nej... han var ikke grim! og det er min HELT ærlige mening!

Anmeld

6. november 2010

LISBETH:-)

Ej en tarvelig mor du har

NEJ, han er overhovedet ikke grim, på de sidste par billeder er han da bare den største charmetrold

Anmeld

6. november 2010

angelwitch

du får min her :-)

NEJ det er og var han godt nok ikke han er da total nuttet og de store øjne er da vild chamerende :-) så det skal du ikke gå og tro, dem som ikke kan se hvor sød han er, skal enten have nye briller eller en tur til øjenlæge, det sikkert.

Lige en udmelding herfra :-)

Knuz kamilla

Anmeld

6. november 2010

Ryberg

Jeg ved da godt, at han har store øjne og det måske ikke lige passer helt sammen.. men præmatur børn har jo deres charme? og synes altid jeg er faldet ind i hans øjne, fordi de har været så dejlige og store...

Ved godt man kunne fange ham på billeder hvor det ikke ligefrem så kønt ud... Men.. ja...

Det gjorde egentlig lidt ondt da hun sagde det... for grim?

Ved godt han ikke var "normal" af udseende som andres 3-4 kgs babyer ....

Anmeld

6. november 2010

Mary

Jeg synes han er en meget bedårende baby og på ingen måder grim! Hvor er det dog en tarvelig ting at sige! Jeg bliver helt sur på dine vegne, synes slet ikke det er okay 

Anmeld

6. november 2010

quar20

grim? NAAAAHEJ han var da en søde lille chamebøf med de dejlige store øjne man kan falde i staver over..

Og på de sidste billeder ja der er han da bare blevet en stor chamebøf som er ligeså chamerende som da han var spæd..

Anmeld

6. november 2010

misslea

NEJ da.... han var/er da en rigtig charmetrold!!!

Selvfølgelig kan jeg godt se, at han havde nogle store øjne i forhold til hans lille hovede... men ved du hva - det gør ham bestemt ikke grim..... og det er helt sikkert min ærlige mening...!!!

Jeg synes du har en SKØn søn!!!!

Jeg sad faktisk og talte med min mand om nøjagtig dette emne... altså om hvorvidt man selv er i stand til at se, hvis ens barn ikke er særlig køn!!! Vi synes jo selvfølgelig at vi har en LÆKKER LÆKKER datter... men mon andre mener det, når de siger, at hun er en smuk lille pige???!!! Tjaaa det ved man jo ikke... heheh!!!

Men igen... nej din søn er da herlig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.