Var min baby grim ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

Noneother

Min ærlige mening? Han har aldrig været grim, men han ser ikke så "sund" ud på de første billeder, hvor det er tydeligt at han er præmatur. - i mine øjne ser babyer altid bedst ud med lidt sul på kroppen, og det ser da osse ud til at han er kommet efter det.

Og han er da en køn dreng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

SiLiMiMa

NEJ! Han var ikke grim....kan ikke forstå at nogen kan betegne en baby som grim! klart er nogle babyer smukkere end andre, men grim ville jeg aldrig kalde dem!!

Anmeld

6. november 2010

Ryberg

Tusind tak allesammen... sad lige og fik en nedtur over min mors ord..... tårerne triller bare ned af mine kinder....

Sad bare og tænkte på alle de gange folk har kommenteret hans øjne... "hold da op nogen store øjne... hvor er de dejlige..."

og det er mange.....

Da min mor så sagde det der høflighedssvar.... så blev jeg bare.. ja... så tak for bekræftelse..... det havde jeg lige brug for....

Anmeld

6. november 2010

henh01

der er overhovedet intet grimt ved ham... Han er en rigtig lille charmetrold.. Store øjne er altid pænt!!

Anmeld

6. november 2010

angelwitch

KittyGirl skriver:

Jeg ved da godt, at han har store øjne og det måske ikke lige passer helt sammen.. men præmatur børn har jo deres charme? og synes altid jeg er faldet ind i hans øjne, fordi de har været så dejlige og store...

Ved godt man kunne fange ham på billeder hvor det ikke ligefrem så kønt ud... Men.. ja...

Det gjorde egentlig lidt ondt da hun sagde det... for grim?

Ved godt han ikke var "normal" af udseende som andres 3-4 kgs babyer ....

skal du slet ikke tænke, slet ikke han er rigtig nuttet og kommer ikke an på hans størrelse ellers andet, han er en rigtig chamerende dreng.

og jeg har gode øjne , tog brillerne på og kiggede igen, og selv efter jeg havde dem på så han ligeså dejlig ud.

Ham kan du være stolt af, lille chamør :-)

Du skal ikke lytte til sådan noget, ved godt det gør rigtig ondt, din mor kan sku heller ikke være bekendt at sige sådan, gør man ikke tsk tsk, også selvom barnet ikke var nuttet, så siger man ikke sådan til andre mennesker. Og hun har slet ikke ret, han er så sød din dreng.

knuz

Anmeld

6. november 2010

Ryberg

Noneother skriver:

Min ærlige mening? Han har aldrig været grim, men han ser ikke så "sund" ud på de første billeder, hvor det er tydeligt at han er præmatur. - i mine øjne ser babyer altid bedst ud med lidt sul på kroppen, og det ser da osse ud til at han er kommet efter det.

Og han er da en køn dreng..

Så skulle du se ham da han lige var blevet født...

Ikke nok med skind og ben.. han havde ikke engang kræfter til at trække vejret selv... han skulle lige kickstartes....

Men dejligt han er kommet efter det med nogle kg.... den dag vi rundede 3 kg. var en stor milepæl kan jeg godt sige dig

Anmeld

6. november 2010

Noneother

KittyGirl skriver:

Så skulle du se ham da han lige var blevet født...

Ikke nok med skind og ben.. han havde ikke engang kræfter til at trække vejret selv... han skulle lige kickstartes....

Men dejligt han er kommet efter det med nogle kg.... den dag vi rundede 3 kg. var en stor milepæl kan jeg godt sige dig

Ja det kan jeg godt forstå. Det må osse ha´været en forfærdelig tur i har været igennem. Men godt at han klarede den. -og han ligner da en rigtig frisk dreng nu.

Anmeld

6. november 2010

Ryberg

Så kan jeg godt gå i seng med et smil på læben nu og være glad for at jeg havde en baby der ikke var grim....

Indimellem så hader jeg virkelig min mor..... hun siger virkelig nogle ting indimellem som efter nogle timer får mig helt ned i kulkælderen .......

Anmeld

6. november 2010

Tina2

Han var- og er absolut ikke grim!!! Slet ikke! Kan sgu også sidde her og blive helt muggen på din mor, synes ikke hun kan tillade at sige sådan noget....

Hvis hun virkelig mener det, kan hun sgu tænke det og holde sin kæft til dig.... Tror da virkelig ikke der er noget der sårer en mor mere end sådan noget der.... Man synes da selv ens unger er de mest fantastiske!

Anmeld

6. november 2010

Diana2013

KittyGirl skriver:

Jeg var oppe og besøge min mor idag... det var 2 mdr. siden hun sidst havde set Lasse...

Så siger hun "ja nu er han da ved at være køn at se på" ...

Jeg spørger selvfølgelig hvad hun mente... "ja han var fanme da ikke køn som lille pga. de øjne" ...

Jeg har ellers altid fået at vide de var charmerende fordi de var så store siger jeg så til hende...

"ja det siger de bare pga. de er høflige"...

NÅ!

Nu sidder jeg så og tænker... var han grim? Man kan jo ikke selv se det..... så derfor tænker jeg.. jeg lige ville spørge jer... og i må gerne være ærlige!!

Han var jo 49 cm og vejede kun 2400 g, og var meget skind og ben... rigtig præmatur barn...

Var min baby grim? og er han blevet "kønnere" ... ?

Vedlægger lidt blandede billeder..

Billede 1: 5 dage gammel
Billede 2: 10 dage gammel
Billede 3: 17 dage gammel
Billede 4: 21 dage gammel
Billede 5: 26 dage gammel
Billede 6: 3 måneder gammel
Billede 7: 5 måneder gammel

Hej Jeg ville også baer sige at han er da så nuser Jeg tænker lidt at det er fordi han var som du siger skind og ben da han blev født, at hans smukke øjne ser mere markeret ud Men han er da bare alt for nuttet Ham kan i godt være stolt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.